خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,352

جهانبخش: از بازی ویتنام شوکه شدیم

جهانبخش: از بازی ویتنام شوکه شدیم
علیرضا جهانبخش وینگر تیم ملی ایران که از امروز همراه با دیگر بازیکنان به طور کامل در تمرینات حضور یافته است، در گفتگو با خبرنگاران گفت: خداراشکر بعد از مدت طولانی که بیرون بودم و متاسفانه بدشانسی که برایم اتفاق افتاد، الان شرایط خوبی را دارم، تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم و تمام تلاشم را کردم که زودتر برگردم و الان در شرایط خیلی خوبی هستم و به طور کامل از امروز با تیم تمرین می کنم و تمام تلاشم را می کنم هر وقت کادرفنی صلاح دانستند برای موفقیت تیم ملی تلاش کنم و از بازی کنار دیگر بازیکنان لذت ببرم.

او درباره شروع خوب ایران هم اظهار داشت: قطعا بازی اول در همچین تورنمنتی مهم و مثمرثمر است و بازتابی که می تواند داشته باشد و قطعا هم بچه ها هم کادرفنی اهمیت این بازی را می دانستند و فرقی نمی کند یمن یا تیم دیگری مطمئن باشید ما همچین عملکردی را داشتیم و خداراشکر بچه ها عملکرد فوق العاده ای داشتند و سه امتیاز را توانستیم بگیریم در بازی که بسیار مهم بود و از طرفی گل های خیلی خوبی که بچه ها زدند و فکر میکنم تک تک چیزهایی که کادرفنی خواستند را اجرا کردند.
جهانبخش درخصوص بازی دیروز ویتنام و عراق هم عنوان کرد: ما هم با بچه ها بازی را می دیدیم و قبلا هم صحبت کرده بودیم که هیچ تیمی را نباید دست کم بگیریم، چون خیلی از تیم ها چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام قوا می آیند و مخصوصا جلوی بهترین تیم های آسیا انرژی مضاعف دارند. ویتنام دیروز بازی خیلی خوبی را انجام داد و ما هم شوکه شدیم از عملکردشان، همانطور که آقای کی روش گفتند کمترین حقشان یک امتیاز بود از این بازی و یک مقدار بدشانس بودند. برای ما فرقی نمی کند چه کسی جلوی ما باشد، با تمام قوا به زمین می رویم.

برچسب‌ها: جهانبخش ویتنام تیم ملی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

79 Girona Fc1397/10/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi