خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,338

ژنگ ژی: مقابل ایران باید متفاوت بازی کنیم

ژنگ ژی: مقابل ایران باید متفاوت بازی کنیم
به گزارش "ورزش سه"، عبور از سد رقیبی همچون تایلند باعث شد تا چین یک بار دیگر در جام ملت های آسیا طعم رویارویی با ایران را بچشد. رویارویی دو نام بزرگ فوتبال قاره کهن که می تواند همه نگاه ها را به محمد بن زاید ابوظبی معطوف کند.

در آستانه این بازی ژنگ ژی مسن ترین بازیکن حال حاضر جام ملت ها با 38 سال سن مدعی شد برای برتری مقابل ایران باید چهره ای متفاوت از تمام بازی های قبلی ارائه بدهند چون در غیر این صورت شانس چندانی برای ادامه بازی ها نخواهند داشت.

ژنگ ژی گفت:« مقابل تایلند بازی را عصبی شروع کردیم و همین کار را سخت کرد اما با تلاش بازیکنان اوضاع تغییر کرد و در مسیر درست افتادیم. شانس های زیادی برای گلزنی به خصوص در نیمه دوم داشتیم که از آنها بهره نبردیم . وقتی در بازی های حذفی موقعیت ها را از دست می دهید عصبی می شوید اما خوشبختانه ما در بهترین زمان ممکن به گل رسیدیم».

او ادامه داد:« حالا باید مقابل ایران بازی کنیم. هم جذاب است هم سختی های خاص خودش را دارد. فکر می کنم باید چهره ای متفاوت از خود ارائه بدهیم تا بتوانیم از این بازی با دست پر خارج شویم. از همه مهم تر این که مثل بازی با تایلند نباید موقعیت ها را از دست بدهیم چون رقیب تیمی است که از این اشتباهات به نحو فوق العاده ای برای مجازات رقبایش بهره می برد».

برچسب‌ها: تیم ملی جام ملت های آسیا 2019

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

112 Fc.peugeot1397/11/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi