خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,569

اسکالونی: امیدوارم سرمربی آرژانتین باقی بمانم

اسکالونی: امیدوارم سرمربی آرژانتین باقی بمانم
به گزارش "ورزش سه"، پس از اخراج خورخه سامپائولی، اسکالونی به عنوان مربی موقت به جای او روی نیمکت آرژانتین نشست. با این حال، نتایج نسبتا خوب او و جون گرایی اش در ترکیب آرژانتین، باعث شده تا بسیاری به دنبال ادامه حضور او باشند. آرژانتین که در این مدت مسی را در اختیار نداشته، تنها 1 بازی از 6 بازی خود را شکست خورده که به تقابل با برزیل بازمی‌گردد. حال اسکالونی از تمایلش برای ادامه حضور صحبت کرد.او گفت:" من خوشحالم زیرا هدف گذاری کرده بودیم و به آنها رسیده ایم. هدفمان این بود که بازیکنان برای تیم بجنگند. خوشحال می‌شوم اگر امکان ادامه کارم وجود داشته باشد."اسکالونی در اولین تجربه مربی گری خود، در ابتدا در تیم ملی آرژانتین دستیار بود و در لالیگا نیز برای تیم سویا، وظیفه مشابهی داشت. او در این رابطه ادامه داد:" به من این فرصت داده شد که در نظرات فنی مهم باشم، هم در سویا و هم در تیم ملی ارژانتین. نمی‌توانم عصبانی باشم زیرا این حقیقت دارد."

برچسب‌ها: اسکالونی آرزانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

161 شهید بهشتی سنه1397/10/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi