خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,130

نیمار یا امباپه؛ یکی راهی رئال خواهد شد

نیمار یا امباپه؛ یکی راهی رئال خواهد شد
به نظر می رسد که تنها راه فرار پی اس جی از خطر نقض فیرپلی مالی فروش یکی از دو ستاره اول خود یعنی نیمار و امباپه است.

یک ماه پیش بود که اکیپ اعلام کرد یوفا بر اساس اطلاعات لورفته توسط فوتبال لیکس، دور تازه ای از تحقیقات در مورد باشگاه پی اس جی را شروع کرده است. حمایت های مالی پنهان دولت قطر از این باشگاه پاریسی باعث شده تا به تیمی بی رقیب در فرانسه تبدیل شده و با جذب ستاره های گران قیمتی چون نیمار و امباپه، مدعی تر از همیشه برای فتح لیگ قهرمانان باشد. یوفا پی اس جی را تهدید کرده است که در صورت تایید حمایت های مالی پنهان، این باشگاه حق حضور در لیگ قهرمانان سال آینده را نخواهد داشت.

پی اس جی همچنین در خطر نقض فیرپلی مالی نیز قرار دارد که این قضیه نیز باعث اخراجش از لیگ قهرمانان خواهد شد.

طبق ادعای امروز آاس، پی اس جی در حال حاضر تنها توانسته 18 میلیون یورو از 108 میلیون یوروی مدنظر یوفا را جبران کند و هنوز باید 90 میلیون یوروی دیگر از فروش بازیکنانش کسب کند که این ممکن نیست مگر با فروش نیمار یا کیلیان امباپه.

در این بین رئال مادرید به صورت کاملا جدی مترصد فرصتی برای شکار یکی از این دو ستاره است. با توجه به اینکه پی اس جی برای خرید نیمار از بارسلونا متحمل مشکلات فراوانی شد، به نظر نمی رسد که با فروش این بازیکن موافقت کند و شاید بتوان امباپه را نزدیک تر از نیمار به رئال دانست. دو بازیکنی که در این فصل روی 32 گل پی اس جی نقش مستقیم ایفا کرده اند.

برچسب‌ها: رئال مادرید امباپه نیمار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

202 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1397/10/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi