خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

اتلتیکو مادرید 1-0 اسپانیول؛‌ پیروزی مقابل پاراکیت ها

اتلتیکو مادرید 1-0 اسپانیول؛‌ پیروزی مقابل پاراکیت ها
رقابت قهرمانی در سال 2019 هم به قوت خود باقی خواهد بود

اتلتیکو در دیداری که نیمه اول تحت تاثیر عملکرد خوب تیم روبی قرار گرفته بود، در نیمه دوم تقریبا مثل همیشه ورق را برگرداند و ستاره تیم، شماره 7 فرانسوی باز هم گلزنی کرد و سه امتیاز دیگر. این یعنی اتلتیکو در بدترین حالت، هم امتیاز با بارسا سال جدید را شروع می‌کند!

تیم‌های اتلتیکو مادرید و اسپانیول از ساعت 18:45 به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان به پیروزی خفیفی دست یافت.
مشخصات بازی

روز و تاریخ: شنبه، 1 دی 97 برابر با 22 دسامبر 2018

تورنمنت: فصل 2018/19 لالیگا-هفته هفدهم

گلزنان و دقایق: گریزمان (56)
گزارش بازی

دو تیم با ترکیب زیر به میدان آمدند:

اسپانیول به واقع در نیمه اول تیم برتر میدان بود. به خصوص در 25 دقیقه ابتدایی، دروازه اوبلاک اگر خودش نبود، چند بار می‌توانست باز شود. ابتدا چیپ زیبای گرانرو با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت و دقایقی بعد بورخا ایگلسیاس که به نظر می‌رسید انگیزه زیادی برای این بازی دارد، روی یک ضد حمله تک نفره می‌رفت با یک چیپ از فاصله بالغ بر 25 متری، دروازه را باز کند که اوبلاک عالی کار کرد. در ادامه اتلتیکو دو سه بار توسط گریزمان و روی چند شوت خطرناک ظاهر شد که تلاش آنها هم نتیجه‌ای نداشت و بازی جذب دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم اتلتیکو کاملا عوض شد. تیم از همان ابتدا با اراده و انگیزه بیشتری وارد زمین شد و پس از گذشت ده دقیقه به کمک وار به یک پنالتی دست یافت که گریزمان به راحتی آن را به گل تبدیل کرد. با تعویض‌های سیمئونه، دست و بال اسپانیول بیش از پیش بسته می‌شد. درست مثل همه بازی‌ها، سیمئونه در نیمه دوم برگ برنده‌هایش را رو می‌کرد. مونترو، دفاع وسط جوان تیم هم به میدان آمد که شاید در آینده جایگزین لوکاس هرناندز شود. اتلتیکو روی به کنترل بازی و استفاده از ضد حملات آورده بود و به جز چند صحنه مشکوک در محوطه جریمه‌اش، موقعیتی به اسپانیول نداد تا با همان یک گل به پیروزی برسد و هم امتیاز با بارسا در صدر جدول قرار بگیرد.
شرح گل‌ها

اتلتیکو مادرید 1-0 اسپانیول | آنتوان گریزمان (56) | ضربه پنالتی به دست آمده را گریزمان با شوتی محکم به طاق دروازه، به گل اول میزبان تبدیل کرد.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید اسپانیول لالیگا فوتبال اسپانیا پاراکیت ها لقب پیروزی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

202 پرسپولیس‌‌‌1397/10/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi