خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,342

آیا خون سیانکی از جواد خیابانی رنگین‌تر است؟!

آیا خون سیانکی از جواد خیابانی رنگین‌تر است؟!
به شکل انتقادات دقت کنید! محمد سیانکی دیدار امارات و بحرین را به گونه‌ای گزارش کرد که گریزی به نوستالژی‌هایمان در یک دهه اخیر بود! او حتی می‌توانست به سبک قدیمی گزارشگری بازیکنان را با شماره پیراهنشان خطاب کند: پاس دقیق شماره 7 به مهاجم شماره 10 و ...! اما سیانکی به قدری این گزارش را نادیده گرفته بود که حتی به خود زحمت یک جست‌وجوی ساده برای لیست 11 نفره دو تیم را هم نداد! خالد عیسی دروازه‌بان امارات را علی خثیف خطاب می‌کرد، از غیبت عمرعبدالرحمن هیچ اطلاعی نداشت و دائماً به نسبت فامیلی که با بردار ناتنی‌اش تاکید می‌کرد و در آخر تمام کاسه کوزه‌ها را بر سر تیم ملی امارات و بحرین شکست که چرا لیست درست و حسابی را برایمان ارسال نکردید! به هر حال وظیفه‌شان بوده است و گزارشگر صدا و سیما فقط یک ربات است که روخوانی می‌کند
جواد خیابانی
جواد خیابانی

جواد خیابانی کافیست نام یک بازیکن را به اشتباه بخواند، کافیست کرنری را ضربه دروازه اعلام کند، کافی بود اصلاً این اشتباهات را او انجام می‌داد تا برخی مخاطبین کارشناس و منتقد و عالم و آگاه، خود را به مرکز صدا و سیما برسانند و با به راه اندازی پویش‌های آنچنانی خواستار برکناریش شوند؛ برخورد گزارشگران نیز در نوع خود بسیار جالب است! خیابانی با وجود اینکه خود را به هر دری می‌زند تا به مخاطبش محتوای جذاب ارائه دهد و احترام آنان را به دست بیاورد، حتی وقتی که ناعادلانه علیه‌اش حملاتی را ترتیب می‌دهند، در پیشگاه مردم سر تعظیم فرود می‌آورد و فردی دیگر چون سیانکی در سنگر خود گارد متقابل می‌گیرد!محمد سیانکی گزارشگر دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آسیا2019 در طول گزارش خود بارها و بارها مرتکب اشتباهات فاحشی شد که صدای اعتراض مخاطبین را بلند کرد.

مشکلاتی که مخاطبین ویژه برنامه‌های فوتبالی در پخش زنده با گزارشگران آن داشته‌اند، در این سال‌ها باعث شده تا فضای بی‌اعتمادی میان بیننده و تلویزیون به‌وجود بیاید و پس از رخ دادن یک اشتباه، چه کوچک یا بزرگ، به لطف فضای مجازی، عرق شرم بر پیشانی گزارشگر خطاکار بنشیند.

در این سال‌ها جواد خیابانی بهترین سوژه طنزپردازان شبکه اجتماعی بوده که حتی گاهاً این شوخی‌ها رنگ بی‌احترامی به او را گرفته است، اماهرباره با نشان دادن صبوری و متانت از خود باعث شده تا موج‌سواران فضای مجازی، از رفتارشان در قبال یک اشتباه کاملاً روتین خجالت‌زده شوند و بر محبوبیت خیابانی به طور ویژه افزوده شود.
محمد سیانکی
محمد سیانکی

اشتباهاتی که محمد سیانکی در گزارش دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آسیا2019 صورت داد، باعث شد تا این‌بار نوک پیکان انتقادات نام وی را نشانه برود، انتقاداتی که از سوی اقشار رسانه‌ و نشریات ورزشی و مخاطبین دقیق و به‌روز فوتبال مطرح شد و هیچگونه بحثی از آن در فضای مجازی به میان نیامد! چرا که برای حاشیه‌سازان از نام محمد سیانکی چند فالوور و لایک اضافه حاصل نمی‌شود و هیچ کیسه بوکسی بهتر از خیابانی نیست!

برچسب‌ها: ایران گزارشگر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 1

239 هَنگِ اِکتِشاف (ح)1397/10/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi