خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,352

بحران بزرگ تیم ملی در جام ملت‌های آسیا!

بحران بزرگ تیم ملی در جام ملت‌های آسیا!
تیم ملی ایران در حالی خود را برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2019 آماده می‌کند که اصلی‌ترین مهره‌های آن در شرایط بدی به سر می‌برند.
تیم ملی ایران که اسماً یکی از مدعیان قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شود در کمپ اسپایر رسما تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرده است تا بدون کلیدی‌ترین بازیکنان خود برنامه‌های تاکتیکی‌اش را دنبال کند و با سرعتی بسیار کندتر از برنامه‌های کی‌روش مسیر رسیدن به آمادگی مطلوب را سپری کند.
همه چیز با توجه به فضاسازی‌های بیرونی که صورت می‌گیرد، به نظر خوب و ایده‌آل می‌آید، اما واقعیت ماجرا در درون اردوی تیم ملی بسیار بدتر از آن است که بتوان تصورش را کرد! به طرزی که در اتاق فکر کادر فنی تیم ملی، پلن دوم و ترکیب دوم یوزها، قابل اتکاتر از ترکیب آشنا و اصلی تیم به شمار می‌آید!
همانگونه که می‌دانید تیم ملی نسل قبلی خود را حفظ کرده است و تغییری را در ترکیب اصلی خود برای جام ملت‌های آسیا 2019 اعمال نکرده است، اما رفته رفته کی‌روش متقاعد شده است که باید به اجبار دست به تغییراتی بزرگ بزند و نام‌های بزرگ ناآماده را کنار بگذارد، چرا که در این مقطع بازیکنان کلیدی تیم ملی به هیچ عنوان در شرایط مطلوبی به سر نمی‌برند.
علیرضا بیرانوند، رامین رضائیان، مجید حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی، سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش، امید ابراهیمی، سامان قدوس و سردار آزمون 11 مرد ترکیب اصلی تیم ملی هستند که نیمی از آنها حتی از آمادگی جسمانی اولیه هم برخوردار نیستند!
به طور مثال، رامین رضائیان در 6 ماه گذشته مجموعاً 1 ماه فعالیت مثبت در میادین ورزشی داشته است، علیرضا جهانبخش هنوز با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و چند روز پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا به میادین بازخواهد گشت، قدوس تنها در هفته‌های نخست لوشامپیونه موفق ظاهر شد و پس از آن دچار اُفتی ناباورانه شد و با نیمکت پیوندی دوباره برقرار کرد، مسعود شجاعی در تراکتورسازی نمایش‌های ناامید کننده‌ای را از خود ارائه داده است و قطعاً آن اشتباهات فاحش و نبود تمرکز کافی‌اش از ذهن کی‌روش پنهان نخواهد ماند و در آخر سعید عزت‌اللهی و مرتضی پورعلی گنجی در فصل جاری فرصت بسیار کمی برای حضور در میادین را پیدا کرده‌اند و به هیچ عنوان در شرایط بازی قرار ندارند!
کی‌روش اگر برنامه سوپر فشرده‌ای را برای قراردادن بازیکنانش در شرایط ایده‌آل از هفته پیش آغاز کرده باشد، تا 15 دی، تاریخ آغاز جام ملت‌های آسیا ، 25 روز فرصت داشته است که به هدف نهایی خود دست پیدا کند و بازیکنان ترکیب اصلی را در شرایط رقابت قرار دهد! اما آیا این زمان در دنیای حرفه‌ای فوتبال معقولانه و منطقی است؟! آیا قرار است تیم ملی در رقابت‌های چهارجانبه امیر قطر به میدان برود یا جام ملت‌های آسیا؟!!

برچسب‌ها: ایران جام ملت ها

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

84 0

292 .real Camp.1397/09/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi