خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,352

آزمون: به آقای گلی در جام ملت‌ها فکر نمی‌کنم

آزمون: به آقای گلی در جام ملت‌ها فکر نمی‌کنم
سردار آزمون در حاشیه اعزام تیم ملی فوتبال به قطر برای برپایی اردوی آماده سازی عنوان کرد: راهی اردوی تدارکاتی قطر می‌شویم و بعد از آن تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را در جام ملت‌های آسیا کسب کنیم.

وی درباره شانس قهرمانی تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا اظهار داشت: قطعا هر تیمی که به جام ملت‌ها می‌آید صد درصد برای کسب این عنوان به مسابقات می‌آید. هم تیم ملی فوتبال ایران و هم تمام تیم‌هایی که در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت برای قهرمانی می‌آیند. ما هم تمام تمرکزمان را برای موفقیت تیم گذاشتیم.

مهاجم تیم ملی درباره اینکه مسئولان فوتبال و وزارت ورزش در مراسم بدرقه تیم ملی به قطر حضور ندارد، تاکید کرد: نمی‌دانم چه بگویم، به هر حال این تیم ملی کشورمان است و ما دوست داشتیم مسئولان باشند اما در این رابطه من دخالتی نمی‌کنم.

آزمون با اشاره به مصدومان پرتعداد تیم ملی گفت: کادر فنی تصمیم می‌گیرد و باید ببینیم که آنها چه تصمیمی خواهند گرفت.

مهاجم تیم ملی درباره شانس خود برای آقای گلی در جام ملت های آسیا خاطرنشان کرد: این وظیفه من است که فقط بازی کنم. به آقای گلی فکر نمی‌کنم، موفقیت تیم ملی برای من خیلی مهم است.

برچسب‌ها: ازمون اقای گل جام ملت ها

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

50 Realmadrid Iran1397/09/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi