خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,336

ایران جدی ترین محک قطر در دوحه

ایران جدی ترین محک قطر در دوحه
به گزارش "ورزش سه"، در فاصله یک ماه تا آغاز جام ملت های آسیا فدراسیون فوتبال قطر از برنامه اردوی پایانی عنابی ها قبل از سفر به امارات پرده برداشت و مدعی شد بعد از برگزاری رقابت های هفته پانزدهم لیگ ستارگان بازیکنان دعوت شده از سوی سانچس اسپانیایی راهی اردوی نهایی تیم ملی خواهند شد.

به این ترتیب قطر از جمله تیم هایی خواهد بود که اردوی نهایی خود را زودتر از سایر کشورها استارت می زند. نکته جالب این که در این اردو قرار است بازیکنان دعوت شده از السد و الدحیل به خاطر بازی معوقه آنها که روز 11 دسامبر برگزار می شود، دیرتر از سایر بازیکنان به اردو ملحق شوند تا برنامه کامل لیگ ستارگان تا پایان هفته پانزدهم برگزار شود.

قطر در این اردو چهار بازی تدارکاتی فشرده برگزار خواهد کرد که این بازی ها در کمتر از 8 روز خواهد بود تا در پایان ایران به عنوان جدی ترین محک مقابل عنابی ها صف آرایی کند. روز 23 دسامبر قطر با اردن روبرو می شود، دو روز بعد قرقیزستان مقابل این تیم قرار خواهد گرفت. الجزایر با مربی سرشناس و موفق سال های گذشته لیگ ستارگان یعنی جمال بلماضی و ستاره ای همچون بغداد بونجاح و ریاض ماحرز راهی دوحه می شود تا 27 دسامبر مقابل میزبان جام جهانی قرار بگیرد.

آخرین بازی تدارکاتی نیز 31 دسامبر یعنی در آخرین روز سال میلادی 2018 برابر ایران در ورزشگاه خلیفه دوحه برگزار می شود تا جدی ترین محک عنابی ها قبل از سفر به امارات رقم بخورد. بنا به اعلام فدراسیون قطر این بازی خداحافظی و بدرقه عنابی ها به جام ملت ها خواهد بود چون کاروان این کشور روز چهارم ژانویه از طریق پرواز دوحه، مسقط، دبی خودش را به امارات می رساند تا برای بازی روز نهم ژانویه با لبنان آماده شود.

برچسب‌ها: ایران محک جدی قطر دوحه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

80 Realmadrid Iran1397/09/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi