خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

میلنکوویچ و آندرسن، دو اولویت منچستریونایتد برای تقویت دفاع

میلنکوویچ و آندرسن، دو اولویت منچستریونایتد برای تقویت دفاع
به نظر می‌رسد مدافع جدید شیاطین سرخ از سری آ خواهد آمد.

طرفداری- از ایتالیا خبر می‌رسد که منچستریونایتد در ژانویه ۲۰۱۹ برای خرید نیکولا میلنکوویچ، مدافع میانی فیورنتینا اقدام خواهد کرد.

به گزارش اسکای ایتالیا، این ملی پوش صربستانی در تمامی ۱۲ بازی این فصل فیورنتینا در سری آ به میدان رفته است و دو گل نیز به ثمر رسانده است. دریافت ۲۱ گل طی تنها ۱۲ بازی در رقابت‌های لیگ برتر، ژوزه مورینیو به این فکر انداخته است تا در ژانویه یا ژوئن، میلنکوویچ را به منچستر بکشاند. این در حالی است که ماریو کون‍ینی (رییس فیورنتینا) در ماه سپتامبر خبر از رد کردن پیشنهادی ۳۶ میلیون پوندی برای این بازیکن در تابستان گذشته داد. این یعنی فلورانسی‌ها برای مدافعی که مد نظر چلسی، آٰرسنال و یوونتوس هم قرار دارد، دست کم ۵۰ میلیون پوند می‌خواهند.

میلنکوویچ که توانایی بازی در سمت راست خط دفاع را نیز دارد، در سال ۲۰۱۷ در ازای ۴.۵ میلیون پوند از پارتیزان بلگراد به فیورنتینا پیوست و تا ژوئن ۲۰۲۲ هم با تیمش قرارداد دارد. اسکای ایتالیا همچنین دریافته است که منچستریونایتد در صورت ناکامی در جذب میلنکوویچ، برای خرید یواخیم اندرسن، مدافع ۲۲ ساله دانمارکی اقدام خواهد کرد. گفتنی است میلان و یوونتوس از دیگر مشتریان اندرسن که به فکر جدایی در ژانویه است، هستند.

برچسب‌ها: میلینکویچ نیکولا میلینکویچ منچستر یونایتد فیورنتینا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 1

223 Paris_st.g1397/09/09

.p.s.g: انشالله می مونه و قویتر از همیشه تو خط دفاعی ادامه میده

9 آذر (20:05)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi