خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,118

جنجال زلاتان: این سالها پرز رقیب مسی بود نه رونالدو!

جنجال زلاتان: این سالها پرز رقیب مسی بود نه رونالدو!
برخی معتقد بودند اگر کریستیانو رونالدو به جای انتقال به یوونتوس در رئال مادرید باقی می ماند حالا او بالاتر از لوکا مودریچ برنده جایزه توپ طلا در سال 2018 شده بود و حالا زلاتان با طعنه از نقش آفرینی فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در این رابطه صحبت کرده است.

زلاتان گفت: "حالا ما متوجه شده ایم در این سالها این فلورنتینو پرز بوده که برای توپ طلا با لیونل مسی رقابت می کرده نه کریستیانو رونالدو."

هواداران رونالدو حس می کنند جدایی رونالدو از رئال مادرید باعث باز شدن پرونده اتهام تجاوز این ستاره پرتغالی به کاترین مایورگا در سال 2009 و در لاس وگاس شده بود و اگر او در لالیگا مانده بود باشگاه رئال مادرید خیلی سریع ماجرا را جمع کرده و اجازه نمی داد وجهه رونالدو در این رابطه زیر سوال برود؛ اتفاقی که به نظر می رسد در انتخاب نشدن او به عنوان برنده توپ طلا بی تاثیر نبوده است.

برچسب‌ها: رئال مادرید زلاتان پرز مسی رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

349 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1397/09/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi