خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

ستاره کلمبیایی خواهان بازگشت به رئال مادرید

ستاره کلمبیایی خواهان بازگشت به رئال مادرید
خامس رودریگز قصد دارد یک بار دیگر شانس خود را برای بازی کردن در ترکیب رئال مادرید امتحان کند.
وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره کنونی بایرن مونیخ قصد دارد در تابستان ۲۰۱۹ به رئال بازگردد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از مارکا، خامس رودریگز بازیکن کلمبیایی باشگاه رئال مادرید که اکنون به شکل قرضی برای بایرن مونیخ توپ می‌زند، قصد دارد در تابستان به سانتیاگو برنابئو بازگردد اما هیچ چیز تحت کنترل او نیست و آینده او به تصمیم بایرن مونیخ بستگی دارد.

بنابه گزارش رسانه های آلمانی، خامس دیگر در مونیخ احساس خوشحالی نمی‌کند. او نتوانسته با شیوه های نیکو کواچ، سرمربی جدید باواریایی ها خو بگیرد و دلتنگ روزهای حضور بوپ هاینکس است. افزون بر این ها مصدومیت هم علت دیگری برای شروع ضعیف خامس در فصل ۱۹-۲۰۱۸ بوده است. اما بایرن مونیخ چگونه می‌تواند برای آینده او تصمیم گیری کند؟

در سال ۲۰۱۷ بایرن با پرداخت ۱۳ میلیون یورو خامس را برای ۲ سال به شکل قرضی به خدمت گرفت. در پایان این قرارداد قرضی بایرن فرصت دارد تا با پرداخت ۴۲ میلیون یوروی دیگر قرارداد ستاره کلمبیایی را دائمی کتد. در چنین شرایطی و در صورت خرید قطعی، خامس تنها زمانی قادر به بازگشت به برنابئو خواهد بود که رئال مادرید با پرداخت ۸۰ میلیون یورو، او را بازخرید کند.

با این وصف به نظر می‌رسد تنها راه حل واقعی آن است که بایرن قصدی برای دائمی کردن این انتقال نداشته باشد. در آن صورت خامس در تابستان به برنابئو بازخواهد گشت و با توجه به داشتن قرارداد تا سال ۲۰۲۱ برای بازپس گرفتن جایگاه خود با نفراتی مانند سبایوس، ایسکو، آسنسیو و لوکاس واسکز مبارزه خواهد کرد.

در این میان از باشگاه هایی نظیر منچستریونایتد، میلان، یوونتوس و بارسلونا نیز به عنوان دیگر هواداران ستاره تیم ملی کلمبیا نام برده می‌شود.

اما حالا و با جدایی زیزو، خامس خواهان بازگشت به رئال مادرید است و می خواهد در تابستان بعد به قراردادش پایبند باشد. البته مشخص نیست آیا باشگاه اسپانیایی نیز خواهان ماندن خامس است یا خیر و احتمالا یا رئال مادرید و یا یوونتوس، مقصد فصل بعد ستاره کلمبیایی خواهند بود و بعید است بایرن مونیخ قرارداد او را دائمی کند.

برچسب‌ها: خامس رودریگز رئال مادرید بایرن مونیخ نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

252 ✟tнє Hуρєʀsтαʀ✟1397/09/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi