خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,205

بیرانوند: کی‌روش و برانکو بهترین‌های آسیا هستند

بیرانوند: کی‌روش و برانکو بهترین‌های آسیا هستند
بیرانوند که همزمان در پرسپولیس و تیم ملی فیکس است، در واکنش به اختلافات میان برانکو و کی روش، گفت: من افتخار می کنم شاگرد دو نفر از بهترین های حال حاضر آسیا هستم. کی روش در تیم ملی همه مردم را خوشحال کرده است. ما دو بار به جام جهانی رفتیم، امتیازات خوبی گرفتیم و نمایش خوبی داشتیم. احساس می کنم مردم یک مقداری از تیم ملی دور شدند اما باید ما را حمایت کنند.
دروازه بان پرسپولیس در رابطه با سابقه همکاری با برانکو اضافه کرد: برانکو یک مربی است که در این 3 سال خیلی مسائل را به من یاد داده است. او اخلاق خیلی خوبی دارد و اصلا از کمبودها حرف نمی زند. او هیچ وقت ناله نکرده که من پول و بازیکن ندارم. خیلی وقت ها ما مشکل مالی داشتیم؛ اما او ورود کرده و به باشگاه رفته است. دیدید که ما با چه تیمی نتیجه گرفتیم. برابر پیکان به سختی یازده نفر بودیم و به مربی بدنساز تیم گفتیم که زلاتکو را برای حضور در ترکیب آماده کند. من سرباز این دو تیم هستم و در پرسپولیس وظیفه شاد کردن 40 میلیون نفر و در تیم ملی وظیفه شاد کردن 80 میلیون نفر را دارم.

برچسب‌ها: علیرضا بیرانوند ایران کیروش(سرمربی ایران) برانکو ایوانکویچ پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

209 Gotham Fc1397/08/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi