خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,347

سرمربی تیم کی روش باشید! انتخاب با شماست

سرمربی تیم کی روش باشید! انتخاب با شماست
اگر شما بجای کی روش بودید، با کدوم ترکیب به مصاف ترینیداد و توباگو می رفتید؟
به گزارش ورزش سه - تیم ملی ایران امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم قرمز پوش ترینیداد و توباگو خواهد بود. این بازی در شرایطی است که تیم ملی با 24 بازیکن در اردو حضور دارد و هر 24 ملی پوش شایسته حضور در ترکیب اصلی هستند. خیلی ها معتقدند تیم ملی باید از گلر دیگری به جز بیرانوند در درون دروازه تا پیش از جام ملت ها آن نیز ارزیابی شوند، اما از سوی دیگر، بیرانوند هم با درخشش در لیگ قهرمانان به اردو رفته و در اوج به سر میبرد. اما 10 جایگاه بعدی بیشتر مورد مناقشه طرفداران است. در دفاع، مجید حسینی، روزبه چشمی، خانزاده و کنعانی زداگان در تیم ملی حضور دارند و جای خالی پور علی گنجی حسابی در چشم است. در دفاع راست سه بازیکن آماده از دینامو زاگرب، استقلال و الشحانیه است و دردفاع چپ حاج صفی و میلاد محمدی میتونن به میدان بروند. برای انتخاب 3 هافبک، باید اول انتخاب شود که تیم میخواهد با 1 هافبک دفاعی بازی کند یا 2 تا. خیلی ها معتقدند احمد نورالهی سر انجام باید اولین بازی اش را برای تیم ملی انجام دهد و البته دیگر بازیکنان نظیر ابراهیمی، شجاعی و وحید امیری نام های بزرگی هستند که نمی توان از کنارشان به سادگی گذشت. در خط حمله دست کی روش بسیار باز است. سردار، کریم و کاوه رضایی مهاجمان نوک هستند و ترابی، طارمی و قلی زاده در پست وینگر به میدان خواهند رفت. البته در پست وینگر وحید امیری هم میتواند بازی کند.
حالا اگر شما بحای کی روش بودید، کدام 11 بازیکن را در ترکیب اصلی قرار خواهی داد؟

برچسب‌ها: تیم ملی ایران دفاع حمله هافبک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

95 8

210 شهرداد نوین1397/08/24

24 آبان (13:54)


Alborz Eagle: من نمیدونم فقط 442 لوزی

24 آبان (13:31)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi