خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,352

بزرگترین حسرت کارلوس کی روش در ایران

بزرگترین حسرت کارلوس کی روش در ایران
رزش 11 - نمی‌خواهیم عملکرد فنی کی‌روش را مورد نقد و یا بررسی قرار بدهیم، آنچه که از او در تاریخ فوتبال ایران به جا مانده است خود گویای همه‌چیز است و می‌توان نسبت به آن هر برداشتی کرد! کی‌روش موفق یا ناموفق... برداشت در این‌باره آزاد است، این مسئله صرفا به اهداف افراد مربوط است، پس نتیجه مطلقی نمی‌توان در این‌مورد یافت!
مطمئنا هر مربی بر روی هر نیمکتی همیشه برنده یا همیشه بازنده نیست! تلفیقی از روزهای خوب و بد شخصیت نهایی مربیان را خواهد ساخت و کی‌روش نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود! به‌واسطه رفتارهای هیجان‌زده و البته مغرورانه‌ای که کارلوس از خود به‌ جا گذاشته است، همیشه از او در مورد پیروزی‌ها و موفقیت‌هایش شنیده‌ایم و هرگز اعترافی از ناکامی را از وی به یاد نداشته‌ایم! اما این بار کی‌روش در اقدامی بی‌سابقه پرده از ناکامی بزرگ خود برداشته است...
او در محفلی غیررسمی که چند خبرنگار نیز جز افراد حاضر در آن بوده‌اند به صراحت اعلام کرده است که پس از حدود 4سال هنوز نمی‌تواند شکست برا
بر عراق را فراموش نمی‌کند و هضم آن برایش سخت است، چرا که او در رویای صعود به مرحله بعد قرار داشته است و یکی از زیباترین خاطرات فوتبالی او نیز همین است، چرا که در عین ارائه نمایشی دیدنی، متحمل شکست شد و حسرتی تاریخی بر دلش نیز نشست.
بله، شکست در برابر عراق در گلوی کی‌روش گیر کرده است! اما او چرا حالا از این ماجرا پرده‌برداری کرده است؟! آیا به صورت ناخودآگاه ذهنتان درگیر این مسئله نمی‌شود که تا حدود 40 روز دیگر باید در برابر همان عراق در جام ملت‌های آسیا قرار بگیریم؟! این عراق البته کجا و آن کجا! عراق امروزی بی‌شک با کیفیت خارق العاده ستارگانش یکی از بزرگ‌ترین مدعیان جام ملت‌های 2019 خواهد بود!
کی‌روش شاید به دنبال درگیر کردن افکار عمومی در راستای معطوف کردن نگاه‌ها به این رقابت‌ها از همین حالا و به‌وجود آوردن احساس انتقام‌گونه برای هواداران تیم‌ملی در یک بازی فکری و روانی اقدام به چنین اعترافی کرده باشد! این مسئله البته می‌تواند مخاطبش عراق باشد! کسی نمی‌داند، اما مطمئنا کی‌روش هرگز اینگونه بی‌دلیل نرم و مهربان نمی‌شود!

برچسب‌ها: کی روش عراق تیم ملی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

133 شهرداد نوین1397/09/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi