خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

ینیستا: سال 2009 در اوج موفقیت افسرده شده بودم

ینیستا: سال 2009 در اوج موفقیت افسرده شده بودم
اینیستا اسطوره‌ی فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا که این روزها فوتبال را در ژاپن دنبال می‌کند در گفتگو با تلویزیون اسپانیایی LaSexta برای اولین بار از موضوعی عجیب پرده برداشت و از مشکلات روحی خود در فصل درخشش بارسلونا در اسپانیا و اروپا یعنی فصل 2008-2009 خبر داد. فصلی که بارسلونا با سرمربی جدیدش پپ گواردیولا فصل جدیدی از تاریخ خود را آغاز کرد و با فتح سه جام لالیگا، کوپا دل‌ری و چمپیونزلیگ نشان داد با یک نسل طلایی عزمش را برای تبدیل شدن به تیم طلایی اروپا جزم کرده است.

اینیستا در مصاحبه با این تلویزیون اسپانیایی برای اولین بار از مشکلات روحی- روانی خود در یکی از بهترین فصل‌های او و بارسلونا پرده برداشت و حتی اعتراف کرد که در پایان آن فصل دچار افسردگی شده بوده.

اینیستا در این مصاحبه گفت:" همه چیز برای من از وقتی شروع شد که آن فصل در هر سه جام برنده شدیم. گلی که به چلسی به ثمر رساندم و نقش مهمی در قهرمانی بارسا در چمپیونزلیگ داشت، و پشت سر گذاشتن یک سال فوق‌العاده موفق قاعدتاً باید باعث خوشحالی من می‌شد و همه‌ی اطرافیانم همین انتظار را داشتند. ولی وقتی تابستان از راه رسید یکدفعه به خودم آمدم و دیدم حس و حال خوبی ندارم. این برایم خیلی عجیب بود ولی بعد از مدت کوتاهی به این نتیجه رسیدم که حالم بد است. حس بدی داشتم ولی نمی‌دانستم چرا. در تستهای پزشکی شرکت کردم ولی همه چیز مرتب بود. اما با اینحال حالم خوب نبود. احساس می‌کردم وارد یک چرخه‌ی معیوب شده‌ام. احساس پوچی می‌کردم".

برچسب‌ها: اینستا افسردگی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

290 Amperspolis1397/09/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi