خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,188

کاشیما 2-0 پرسپولیس؛ این باخت پایان زندگی نیست!

کاشیما 2-0 پرسپولیس؛ این باخت پایان زندگی نیست!
کاشیما و پرسپولیس در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم های کاشیما ژاپن و پرسپولیس ایران در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند.

دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا
کاشیما ژاپن-پرسپولیس ایران
ورزشگاه کاشیما ساکر
12 آبان 1397، ساعت 9:30
داور: ما نینگ از چین

کاشیما: کوون سون تائه، شوجی گن، شوتو یاماموتو، نیشی دیاگو، هیروکی آبه، جونگ سئونگهیون، لئو سیلوا، کنتو میسائو، دوی شوما، سرجینیو، یوما سوزوکی

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شایان مصلح، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، گادوین منشا، علی علیپور
گزارش لحظه به لحظه

دقیقه2: اولین موقعیت خطرناک برای پرسپولیس به دست آمد، توپ ارسالی سیامک نعمتی از جناح راست با اثر منشا در مقابل دروازه به علیپور رسید که شوت این بازیکن را مدافع کاشیما دفع کرد تا توپ به کرنر برود.

دقیقه 5: ضربه ایستگاهی پرسپولیس با شوت زیبای احمد نوراللهی همراه شد که سون تائه با واکنشی به موقع توپ را از زیر طاق دروازه درآورد و توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 9: روی یک ضدحمله بشار رسن در آستانه ایجاد موقعیت خوبی بود که آبه وی را با خطا متوقف کرد تا دروازه کاشیما باز نشود. آبه از داورمسابقه کارت زرد گرفت.

پس از اینکه در 10 دقیقه ابتدایی پرسپولیس موقعیت های خوبی داشت، بازی متعادل شد و توپ اکنون بیشتر در میانه میدان در جریان است.

دقیقه 24: ضربه ایستگاهی بازیکن کاشیما با اثر نیشی بازیکن این تیم در محوطه جریمه پرسپولیس به یوما سوزوکی رسید که با شوت محکم این بازیکن توپ از کنار دروازه عبور کرد.

شجاع خلیل زادهتیم کاشیما کم کم توپ و میدان را در اختیار گرفت، اما بازیکنان پرسپولیس به خوبی مانع ایجاد موقعیت می شدند و از دروازه تیمشان حفاظت می کردند.

دقیقه 30: روی پاس در عمق زیبای بازیکن کاشیما، سرجینیو با بیرانوند تک به تک شد که شوت این بازیکن با تکل به موقع شجاع خلیل زاده دفع شد.

دقیقه 35 گادوین منشا پشت محوطه جریمه کاشیما صاحب توپ شد که شوت آرام و زمینی این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 41: توپ ارسالی سرجینیو از جناح چپ در محوطه جریمه به یوما سوزوکی رسید که با ضربه سر بی دقت این بازیکن توپ با فاصله از کنار دروازه پرسپولیس عبور کرد.

دقیقه 43: احمد نوراللهی از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که توپ با فاصله از بالای دروازه کاشیما به بیرون رفت تا همچنان هیچ دروازه ای باز نشود.

سیامک نعمتی

نیمه دوم با سوت داور آغاز شد و بازیکنان کاشیما توپ و میدان را در اختیار داشتند و پرسپولیسی ها را تحت فشار قرار دادند.

دقیقه 47: روی حمله بازیکنان کاشیما پاس نیشی از جناح راست در محوطه جریمه به سرجینیو رسید و این بازیکن با پاس رو به بیرون سیلوا را صاحب توپ کرد که شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 52: کرنر ارسالی سرجینیو را در دهانه دروازه علیرضا بیرانوند با واکنشی به موقع پیش از ضربه زدن بازیکنان کاشیما دفع کرد تا دروازه پرسپولیس بسته بماند.

دقیقه 57: روی پاسکاری بازیکنان کاشیما لئو سیلوا پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که شوت محکم و زمینی این بازیکن گوشه دروازه سرخپوشان قرار گرفت تا اولین گل بازی به ثمر برسد.

دقیقه 61: سیامک نعمتی به دلیل خطا روی بازیکن کاشیما از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 65: توپ ارسالی سیامک نعمتی در محوطه جریمه کاشیما به نوراللهی رسید که ضربه سر این بازیکن را سون تائه در آغوش گرفت، اما داور پس از آن این موقعیت را آفساید اعلام کرد.

احمد نوراللهی-نیشیدقیقه 67: کوکی آنزای به جای هیروکی آبه برای کاشیما وارد زمین شد تا اولین تعویض بازی را کاشیما انجام دهد.

دقیقه 69: توپ ارسالی بازیکن کاشیما با دفع ناقص مدافعان پرسپولیس پشت محوطه جریمه به نیشی رسید که پاس دقیق او به سرجینیو رسید و با شوتی فنی دروازه کاشیما را باز کرد.

دقیقه 70: امید عالیشاه به جای احمد نوراللهی وارد زمین شد.

دقیقه 71: شجاع خلیل زاده از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 79: ریوتا ناگاکی به جای شوما دوی برای کاشیما به بازی آمد.

نیمه دوم بازی کاملا در اختیار تیم کاشیما بود و به خوبی پرسپولیس را تحت فشار قرار دادند. پرسپولیسی ها در لاک دفاعی فرو رفته بودند و توانایی ایجاد موقعیت را نداشتند.

دقیقه 84: پاس منشا پشت محوطه جریمه کاشیما به گادوین منشا رسید که شوت محکم این بازیکن در دستان سون تائه قرار گرفت.

دقیقه 90: تاکاشی کاناموری به جای سرجینیو برای کاشیما وارد زمین شد

برچسب‌ها: پرسپولیس کاشیما لیگ قهرمانان آسیا فینال باخت دیدار رفت ورزشگاه کاشیما

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 0

279 پرسپولیس‌‌‌1397/08/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi