خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,475

آنچلوتی: تمام سرمایه ها و توجهات در شمال ایتالیا متمرکز شده

آنچلوتی: تمام سرمایه ها و توجهات در شمال ایتالیا متمرکز شده
کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال ناپولی که تیمش در هفته دهم سری آ ایتالیا در حساس ترین دیدار هفته یکشنبه میزبان تیم فوتبال آ اس رم است، در مصاحبه با یکی از منابع خبری شهر ناپل گفت:

-
تمام سرمایه ها و نگاه ها در شمال ایتالیا متمرکز شده است و به همین دلیل آن ها بر تمام ایتالیا مسلط شده اند. اما ما باید با همین ظرفیت های موجود تمام تلاشمان را بکنیم و اسکودتو را به جنوب ایتالیا بیاوریم. هیچوقت فکرش را نمی کردم که دی لورنتیس به سراغ من بیاید، زیرا ساری اینجا کار های بزرگی انجام داده بود و فکر می کردم که او در اینجا برای مدت های طولانی بماند. اکنون احساس خوبی دارم. دی لورنتیس مرد سخاوتمندی است. من او را از نزدیک می شناسم و اوقات زیادی را باهم می گذرانیم. مشکل حال حاضر فوتبال ایتالیا فنی نیست، از نظر ساختاری است. تمایلی به رفتن در استادیم ها وجود ندارد در حالی که در نقاط دیگر اروپا اینطور نیست. فکر می کنم در آینده همسیک، کایخون و آلبیول بتوانند مربیان بزرگی شوند، عل الخصوص کایخون، او بسیار باهوش و آگاه است.

برچسب‌ها: ایتالیا آنجلوتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

98 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1397/08/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi