خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,120

ایکاردی، اولویت دوم رئال مادرید بعد از هازارد

ایکاردی، اولویت دوم رئال مادرید بعد از هازارد
ناکامی های اخیر، مادرید را به تکاپو برای جذب یک مهاجم جدید انداخته است‌.

به نقل از آاس، نام مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی اینتر میلان در بالای لیست خرید رئال مادرید در پنجره زمستانی پیش رو دیده می‌شود. برای فلورنتینو پرز، تنها جذب ادن هازارد اولویت بالاتری نسبت به ایکاردی دارد.

رئال مادرید در ۴ بازی گذشته از گلزنی بازمانده و در این شرایط جذب مهاجمی که گلزنی را برای این تیم تضمین کند ضروری به نظر می‌رسد. ایکاردی با زدن هر ۲ گل اینتر در آخرین بازی نراتزوری مقابل اسپال، نقشی کلیدی در کسب این ۳ امتیاز خارج از خانه داشت.

تلاش رئال مادرید برای جذب مهره اصلی باشگاه اینتر، بعد از تلاش نافرجام باشگاه میلانی در جذب لوکا مودریچ در تابستان، جالب توجه خواهد بود.

خبر دیگری که آاس پیرامون رئال مادرید منتشر کرده آن است که با توجه به ترافیک بازیکن در پست هافبک و حضور بازیکنانی نظیر مودریچ، کروس، کاسمیرو، سبایوس، یورنته، لوکاس واسکز، آسنسیو، والورده و ایسکو، این باشگاه سعی برای جذب آدرین ربیو هافبک ملی پوش پی‌اس‌جی انجام نخواهد داد.

برچسب‌ها: ایکاردی رئال مادرید هازارد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

87 F.c. Juventus1397/07/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi