خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,222

رئال مادرید به دنبال مرد پنهان یوونتوس

رئال مادرید به دنبال مرد پنهان یوونتوس
چند روز قبل پپ ماروتا اعلام کرد به زودی از کادر مدیریتی بیانکونری خارج خواهد شد تا گمانه زنی ها در مورد مردی که بسیاری او را معمار یوونتوس نوین می دانند آغاز شود.

طبق ادعای کوریره دلا اسپورت، فلورنتینو پرز اعتقاد زیادی به پپ ماروتا داشته و قصد دارد مذاکرات برای حضور وی در برنابئو را آغاز کند. پرز می خواهد مسئولیت های مهمی چون چند جذب بازیکن و تغییر در سیستم مدیریتی را به دست ماروتا سپرده و پروژه جدیدی را در رئال مادرید آغاز کند.

این در حالیست که اخبار فراوانی در مورد تمایل تیم هایی چون اینتر، ناپولی و منچستریونایتد نیز به آغاز همکاری با ماروتا شنیده شده است. حتی منابع نزدیک به باشگاه اینتر اعلام کرده اند مذاکرات ماروتا با این باشگاه نهایی شده وبه محض خروج از یوونتوس، دوران حضور وی در اینتر آغاز خواهد شد.

این در حالیست که پپ ماروتا چند روز قبل در مصاحبه ای اعلام کرد نمی خواهد از فوتبال دور شود اما شاید به یک سال استراحت نیاز داشته باشد.

برچسب‌ها: ماروتا رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

39 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1397/07/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi