خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,188

وقتی ۱۲ پرسپولیس، ۱۱ شد

وقتی ۱۲ پرسپولیس، ۱۱ شد
پرسپولیس در نیم فصل اول تنها ۱۲ بازیکن برای ۱۰ پست داشت و با مصدومیت حسین ماهینی این تعداد به ۱۱ رسید.
به گزارش وب سایت نود، پس از پایان دربی، خبر مصدومیت حسین ماهینی منتشر شد و این بازیکن به دلیل پارگی رباط ادامه فصل را از دست داد تا پرسپولیس که از کمبود بازیکن رنج می‌برد کاپیتان دوم خود را در ادامه فصل به همراه نداشته باشد.
پرسپولیس که از پنچره نقل و انتقالات تابستانی محروم بود، چند بازیکن خود را در ابتدای فصل از دست داد تا برای فصل جدید تنها ۱۲ بازیکن در سطح لیگ برتر برای ۱۰ پست غیر از دروازه‌بان داشته باشد.در چنین شرایطی بازیکنان چندپسته برای پرسپولیس کارآمد خواهند بودالبته وضعیت بازیکنان باقیمانده پرسپولیس به گونه‌ای است که اکثراً در بیش از یک پست تخصصی سابقه بازی دارند.مصدومیت ماهینی از این جهت برای پرسپولیس گران تمام خواهد شد که این بازیکن چند پسته‌ترین بازیکن و آچار فرانسه پرسپولیس محسوب می‌شد و قابلیت بازی در پست دفاع راست، دفاع وسط، دفاع چپ و هافبک دفاعی را داشت البته این تنها مشکل سرخپوشان نیست. پست دفاع راست، پستی که تخصص اصلی حسین ماهینی بود تنها پستی است که پرسپولیس تنها یک بازیکن با سابقه بازی در آن قسمت از زمین را داشت و حال آن بازیکن را تا انتهای فصل از دست داد.
با این مصدومیت، شجاع خلیل زاده جانشین ماهینی در دفاع راست می‌شود البته این تغییر به این سادگی نخواهد بود و به معنی ۳ جابه‌جایی در چیدمان نفرات پرسپولیس است.شایان مصلح به ترکیب اصلی آمده و جای محمد انصاری را در دفاع چپ می‌گیرد و محمد انصاری جایگزین شجاع خلیل زاده در دفاع وسط خواهد شد تا این بازیکن به دفاع راست منتقل شود. شجاع خلیل زاده در بازی با سپیدرود و در دقایقی از دربی، بازی با الدحیل و نساجی که در دفاع راست انجام وظیفه کرد نمایش بی‌نقصی از خود به جای گذاشت و تا حدی باعث دلگرمی برانکو شد ولی خالی شدن نیمکت پرسپولیس از مدافع زبده دلهره‌آور است.
مهمترین، سخت‌ترین و نگران‌کننده‌ترین بازی پرسپولیس، دیدار با السد در قطر در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. مصدومیت بی‌موقع ماهینی نه تنها فرصت رکوردشکنی را از این بازیکن گرفت تا نتواند اولین بازیکن ایرانی باشد که ۳ دوره نیمه نهایی لیگ قهرمانان را تجربه می‌کند بلکه باعث شد نماینده ایران در تکمیل فهرست ۱۱ نفره برابر حریف مهره خود دچار مشکل شود چون که پرسپولیس به جز ماهینی مصدوم، محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا را به خاطر محرومیت در اختیار ندارد.
پرسپولیس اما در لیگ نیمه اول نیم فصل اول را سپری کرده و باید بدون یکی از بازیکنان اصلی خود در قسمت دوم نیم فصل که کمی سخت‌تر به نظر می‌رسد بازی کند ولی خبر دلگرم کننده بازگشت محسن ربیع‌خواه به تمرینات گروهی است و به نظر می‌رسد در شروع مجدد لیگ بتواند پرسپولیس را همراهی کند هر چند که به سبک بازی این بازیکن انتقاداتی وارد است ولی حضوراین بازیکن می‌تواند مانع خالی بودن نیمکت پرسپولیس از عناصر دفاعی شود.
البته دغدغه پرسپولیس تا پایان نیم فصل اول است و در نیم فصل دوم بازیکنان جدید به تیم ملحق خواهند شد و باید دید قهرمان دو فصل اخیر چگونه با این نفرات در ۷ دیدار باقیمانده لیگ، حداقل ۲ بازی لیگ قهرمانان آسیا و دیدارهای جام حذفی ظاهر خواهد شد.

برچسب‌ها: پرسپولیس لیگ برانکو لیگ قهرمانان آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

169 پرسپولیس ئهرآن1397/07/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi