خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,199

یک ماه کشنده برای پرسپولیس و السد

یک ماه کشنده برای پرسپولیس و السد
دو قدرت فوتبال ایران و قطر موفق شدند با غلبه بر الدحیل و استقلال به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسند تا دوئل فوتبالی دو کشور همسایه همچنان ادامه داشته باشد. نقطه مشترک این دو تیم، برنامه فشرده و سخت در یک ماه آینده است که این روزها به یکی از مشکلات و معضل های پائولو فریرا و برانکو ایوانکوویچ تبدیل شده است.

السدی ها روز شنبه 31 شهریور در ورزشگاه خانگی میزبان الریان قطر خواهند بود. الکلاسیکوی قطر امسال جدال بر سر صدرنشینی است و دیدار بسیار مهمی برای یاران ژاوی محسوب می شود و آن ها امیدوارند 5 روز پس از جدال حساس با استقلال، الریان را هم از پیش رو بردارند.
پس از آن شاگردان فریرا 5 مهر برابر تیم القطر صف آرایی می کنند؛ تیمی که ساموئل اتئو را هم در اختیار دارد. نکته مهم تنها بازی خارج از خانه السد این است که القطر نیز تیمی از شهر دوحه می باشد و لازم نیست السد برای برگزاری این بازی سفر طولانی انجام دهد.
این آخرین بازی السد قبل از دیدار رفت با پرسپولیس خواهد بود؛ دیداری که در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار می شود. نکته مهم برای حریف قطری پرسپولیس این است که پیش از بازی با پرسپولیس هیچ مسافرت و پروازی نخواهد داشت و دو دیدار در طول 10 روز با الریان و قطر در شهر دوحه برگزار خواهد کرد. پس از آن هم شاگردان فریرا روز 15 مهر به مصاف السیلیه می روند.

برچسب‌ها: ایران قطر پرسپولیس السد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

215 White Wolf`s1397/06/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi