خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

تمجید اسطوره پرسپولیس از کمال کامیابی نیا

تمجید اسطوره پرسپولیس از کمال کامیابی نیا
هافبک دفاعی پرسپولیس دیدار رفت نیمه نهایی مقابل السد را از دست داده اما تلاشش در چند دیدار اخیر از سوی علی پروین مورد تمجید قرار گرفت.

به گزارش خبرورزشی، کمال کامیابی نیا، هافبک دفاعی پرسپولیس شب پرفروغی را در جدال مقابل ستاره‌های الدحیل پشت سر گذاشت و در نهایت نیز به جواز صعود مرحله نیمه نهایی دست پیدا کردند. اما خاطره تلخ برای هافبک پرسپولیس محرومیت از حضور در دیدار رفت نیمه نهایی خواهد بود.
در مراسم تاسوعای حسینی، علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس با کامیابی نیا برخورد کرد و در گفتگویی کوتاه به تمجید از عملکرد و تعصب این بازیکن پرداخت. شماره هفت اسطوره‌ای باشگاه پرسپولیس با اشاره به نمایش فیزیکی موفق کامیابی نیا، تلاش او مقابل ستاره‌های قدرتمند الدحیل را ستود و در اینباره گفت: من همیشه از بازیکنی که در زمین از تمام وجودش بگذارد خوشم می‌آید و این خصوصیات در تو وجود دارد. مطمئنا عملکردت در زمین و جنگندگی‌ات سهم زیادی در صعود پرسپولیس داشت. امیدوارم در بازی برگشت بتوانی در ترکیب پرسپولیس بازی خوبی به نمایش بگذاری و نگران محرومیت نباش و تمرکز کن و به دنبال عملکرد خوب در بازی برگشت باش.

برچسب‌ها: پرسپولیس کمال کامیابی‌نیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

113 مـعجون1397/06/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi