خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

گل‌محمدی: اوضاع پدیده اصلا خوب نیست

گل‌محمدی: اوضاع پدیده اصلا خوب نیست
گل‌محمدی در خصوص دومین پیروزی متوالی پدیده مقابل ذوب‌آهن صحبت‌‌های زیر را با انجام داد در دو هفته گذشته دو بار با ذوب‌آهنی بازی کردیم که یارگیری خوبی انجام داده است و یکی از تیم‌هایی است که مدعی قهرمانی هم محسوب می‌شود. ما در هر دو بازی عملکرد خوبی داشتیم و بازیکنانم زحمات زیادی کشیدند به خصوص در بازی جام حذفی که آنها تمرکز زیادی روی پیروزی داشتند. من خوشحالم که این اتفاق افتاده ولی برای ذوب‌آهن در لیگ برتر آرزوی موفقیت می‌کنم با این شرایط انتظارتان از مسئولان چیست؟

در این یکی دو ماه اخیر واقعاً اذیت شدیم و از نظر مالی در شرایط سختی قرار داشتیم، باشگاه هم نتوانست اسپانسر پیدا کند و می‌دانم که بازیکنانم مشکلات مالی زیادی دارند. آنها امیدوار بودند هرچه سریع‌تر مشکلات حل شود ولی تا حالا حل نشده است. البته به ما این قول را داده‌اند که مشکلات حل شود و قرار است تا روز یکشنبه به بازیکنان پرداختی داشته باشند.اگر تا یکشنبه مشکلات حل نشود به بحران شدید خواهیم خورد و ممکن است کار به جایی بکشد که نشود تیم را جمع‌وجور کرد.

برچسب‌ها: پدیده گل محمدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

66 Realmadrid Iran1397/06/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi