خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

پیراهن فصل بعد بارسلونا؛ به یاد دهه 70

پیراهن فصل بعد بارسلونا؛ به یاد دهه 70
به گزارش "ورزش سه"، شرکت های بزرگ معمولا از اوایل فصل جاری طراحی احتمالی فصل بعد البسه تیم های نامدار را از آغاز می کنند و حالا به نظر می رسد کمپانی نایک قصد دارد برای لباس دوم فصل آتی بلوگرانا، از رنگ زرد و طراحی گذشته این تیم بهره گیرد.

مشابه این طرح البته با نوار مورب برعکس در دهه 70 میلادی و همزمان با حضور یوهان کرویف فقید از سوی بارسلونا مورد استفاده قرار گرفت و یک دهه بعد همین شکل البته با نوار صاف در گوشه لباس اما به همین مدل و رنگ نیز در لباس بارسلونا دیده می شد.

البته این رنگ در هزاره جدید نیز به عنوان لباس دوم مورد استفاده قرار گرفته که بی شک خاطره انگیزترین طراحی آن برای بارسلونا مربوط به فصل 09-2008 می شود که آنها فاتح 3 گانه شدند و گل به یادماندنی آندرس اینیستا در استفموردبریج مقابل چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان با لباس دوم به ثمر رسید.

برچسب‌ها: بارسلونا نایک پیراهن فصل بعد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

118 Shohada Fc1397/07/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi