خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,123

رقم درخواستی چلسی برای فروش هازارد به رئال

رقم درخواستی چلسی برای فروش هازارد به رئال
به نقل از مارکا، جذب هازارد در تابستانی که پشت سر گذاشتیم، جزو برنامه های رئال مادرید بود اما به دلایل مختلف این انتقال میسر نشد.

ارزش هازارد پیش از جام جهانی 100 میلیون یورو تخمین زده می شد ولی با درخشش در آن رقابت ها به یکباره قیمت او جهشی فوق العاده پیدا کرد. هازارد تاکنون بارها از علاقه اش برای پیوستن به رئال سخن گفته و پس از اتمام جام جهانی نیز تایید کرد که دوست دارد از چلسی جدا شده و راهی رئال شود اما مشکل زمانی شروع شد که باشگاه چلسی برای فروش هازارد، تقاضای 150 میلیون یورو کرد. برای واگذاری هازارد در نقل و انتقالات زمستانی پیش رو نیز رقم درخواستی همچنان 150 میلیون یورو است.

مسئولان رئال که نمی خواستند 150 میلیون یورو برای جذب هازارد بپردازند، چشم به درخشش احتمالی آسنسیو و وینیسیوس دوختند اما نه تنها اینگونه نشده بلکه هازارد لیگ برتر را طوفانی شروع کرده تا ثابت کند که رئالی ها در مورد عقب نشینی از جذب او دچار اشتباه شده اند.

در حال حاضر هدف اصلی مسئولان رئال برای نقل و انتقالات تابستانی بعدی نیمار است و البته برنامه جذب هازارد نیز مشابه جذب کورتواست. عدم تمدید قرارداد از سوی هازارد در حالی که تنها تا 2020 با چلسی قرارداد دارد، باعث می شود تا تابستان بعد، رقم انتقال او کاهش قابل توجهی پیدا کند و بهترین فرصت برای حمله رئالی ها برای جذب او مهیا خواهد شد.

هازارد روز گذشته در مصاحبه با یک نشریه بلژیکی بار دیگر تایید کرد که هدفش پیوستن به رئال است:« اگر روزی بتوانم به رئال بپیوندم، بسیار خوشحال خواهم شد و اگر اینطور نشود، در چلسی خوشحال خواهم بود. همسرم هیچ مشکلی با انتقالم به رئال ندارد. او هر جایی که بروم با من می آید.»

برچسب‌ها: هازارد چلسی رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

156 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1397/07/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi