خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

پرسپولیس در ضیافت لاکچری تورچ؛ خوش می گذرد؟!

پرسپولیس در ضیافت لاکچری تورچ؛ خوش می گذرد؟!
پرسپولیس تهران که دائما ساز نداری هایش کوک است، در قطر دست به ولخرچی زد تا نشان دهد اوضاع بدان ترتیب ها هم که می گویند بد نیست!!
باشگاه پرسپولیس تهران همانند دیگر همتای ایرانی اش تا دلتان بخواهد پرونده های لاینحل را در دادگاه های ورزشی و غیر ورزشی در راستای مسائل مالی دارد که هر ساله تعداد آن به توان و بعضا و بیشتر هم می شود! چرا که اصولا نه ورودی های باشگاه و نه خروجی های آن هرگز مشخص نیست!
فرمت ها و شیوه های حسابداری نوین جهانی هم نمی تواند برای پرسپولیس چاره ساز باشد، چرا که به نظر می رسد در این سیستم، یک حرفه ای عمیق وجود دارد که با خود همه چیز را به داخل می برد؛ این داخل کجاست، هنوز هم کسی نمی داند و نمی تواند هم بگوید!!!!
پرسپولیسی ها برای مقابله با الدحیل رقیب آسیایی خود در مرحله 1/4 نهایی، روز یکشنبه با هواپیمای خالی از مسافر ایرلاین های داخلی راهی قطر شد تا دو روز پیش از این دیدار خود را در شرایط بازی قرار دهد؛ آنها برای اسکانشان هتل مشهور تورچ دوحه را برگزیدند تا سیلی از انتقادات علیه شان مطرح شود.
سرخ های تهرانی در حالی دست به چنین انتخابی زدند که پیش تر قرار بود بخشی از قراردادهایشان پیش از این سفر پرداخت شود؛ اما در نهایت کار تنها 10 درصد قرارداد ها به حساب بازیکنان واریز شد تا فقط بازیکنان اصلی از این شارژ مالی اندک برخوردار شوند و کادر فنی و پزشکی و .. از آن بی نصیب بمانند؛ این تمام ماجرا نیست! اصلا چگونه آنها توانستند دست به انتخابی این چنینی بزنند در حالی که هنوز مرحوم هادی نوروزی از آنها طلب کار است؟! هنوز پرونده اقساط پرونده های منجر به محکومین باشگاه در فیفا پرداخت نشده است؟
تنها برای 1 شب حضور در هتل تورچ می بایست رقم 2 میلیون و سیصد و چهار هزار تومان را پرداخت کنید! معادل با 192 یورو؛ کادر 50 نفره پرسپولیس برای فقط مقوله اقامت در یک شب 115 میلیون تومان بپردازند! این عدد در 3 روز اقامت سرخ ها به 345 میلیون تومان خواهد رسید! هزینه اتوبوس، هواپیما، هدایای باشگاه به بازیکنان و اجاره زمین های چمن و خوراک و تدارکات و .. هزینه های این سفر را به مرز 600 میلیون تومان خواهد رساند! آیا در این شرایط بسیار بد اقتصادی مدیران پرسپولیس مجبور بودند دست به چنین ریخت و پاش بی توجیهی بزنند؟! آیا هتل های کم هزینه تری وجود نداشت؟ با 600 میلیون تومان چند پرونده باز سرخ ها در فیفا بسته می شد؟!

برچسب‌ها: جالب پرسپولیسی ها

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

129 هَنگِ اِکتِشاف (ح)1397/06/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi