خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

منچستریونایتد - تاتنهام؛ روزهای پایانی آقای خاص در کنار شیاط

منچستریونایتد - تاتنهام؛ روزهای پایانی آقای خاص در کنار شیاط
آخرین بازی هفته سوم لیگ جزیره فردا شب در ورزشگاه الدترافورد برگزار خواهد شد.
فردا شب از ساعت 23:30 در آخرین بازی هفته سوم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در ورزشگاه الدترافورد میزبان تاتنهام خواهد بود.
منچستریونایتد در دو بازی قبلی یک پیروزی و یک شکست کسب کرده است و برای رقابت ماندن در کورس قهرمانی با سایر مدعیان محکوم به پیروزی است. ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ که حسابی از دست مدیران این تیم برای فصل نقل و انتقالات شاکی است برای کم کردن فشار هوادران به برد در بازی فردا شب می اندیشد. آقای خاص همیشه در همه تیم ها سه سال حضور داشته است و این فصل سومین حضور او بر روی نیمکت قرمزهای شهر منچستر است و باید دید با توجه به رقم قراردادش و نتایج ضعیف احتمالی که رقم می خورد، ژوزه مورینیو حاضر به استعفا می شود یا مدیران آمریکایی باشگاه او را اخراج خواهند کرد.
تاتنهام با پوچتینو دو بازی را با برد پشت سر گذاشته است و این فصل می خواهد یک جام کسب کند. اسپرزها در نقل و انتقالات تابستانی بازیکنی جذب نکردند و ستاره های خود از جمله هری کین، آقای گل جام جهانی و کریستین اریکسن را حفظ کردند تا در پایان فصل یک جام در ویترین افتخارات باشگاه قرار داد.
دو تیم تا کنون 189 بار به مصاف هم رفته اند که شیاطین سرخ 90 بار پیروز شده است و 48 بازی مساوی شده است و 51 بار هم تاتنهام به برتری رسیده است. بهترین برد شیاطین سرخ برابر اسپرزها به سال 1910 بر می گرد که با 5 گل حریف را در هم کوبید. بهترین پیروزی تانتهام هم در سال 1932 به دست آمد که با نتیجه 6 بر 1 منچستریونایتد را شکست داد. پرگل ترین بازی دو تیم در سال 2001 بود که منچستریونایتد با نتیجه 5 بر 3 بر حریف خود غلبه کرد.

برچسب‌ها: منچستریونایتد آقای خاص

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

178 هَنگِ اِکتِشاف (ح)1397/06/04

تپــــراقــــلو: مورینیو هیچ جا نمیره مطمئن باشید

5 شهریور (08:37)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi