خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,352

کرانچاردر خصوص اخراج بازیکن تیم ملی

کرانچاردر خصوص اخراج بازیکن تیم ملی
تیم فوتبال امید که با بازیکنان زیر 21 سال وارد بازی‌های آسیایی شد. بعد از صعود از گروه مرگ این رقابت‌ها به عنوان صدرنشین در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کره جنوبی رفت که با تیم زیر 23 سال به این رقابت‌ها آمده بود و از 3 بازیکن بزرگسال هم استفاده می‌کرد. کره جنوبی ستاره خود که عضو تاتنهام است به همراه سه بازیکن دیگر که در جام جهانی 2018 حضور داشتند را هم به همراه داشت. در نهایت تیم امید در دیدار مقابل کره جنوبی شکست خورد تا دست خالی این رقابت‌ها را ترک کنند. زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید در مورد دستاوردهای تیمش از حضور در بازی‌های آسیایی و اهدافی که از قبل مشخص کرده بودند، صحبت‌های زیر را انجام داد.

با بازیکنان زیر 21 سال به مصاف تیمی با میانگین 25 سال رفتیم
وی در مورد اینکه چه ارزیابی از حضور در بازی‌های آسیایی و حذف زودهنگام در این مسابقات دارد، گفت: فکر می‌کنم به هدفی که ما برای آن به اینجا آمدیم و بر اساس آن برنامه‌ریزی کردیم، دست یافتیم. منظور از هدف این است که نمایش‌های بسیار خوبی را از بازی تیم‌مان دیدیم. به شکلی که به عنوان تیم اول به گروه بعد صعود کردیم و در یک فینال زودرس به کره جنوبی خوردیم. کره جنوبی از شانس‌های اصلی قهرمانی در این تورنمنت است. با وجود این مسئله بازیکنان ما تا دقیقه 42 شانه به شانه تیم حریف رقابت کردند و شانس‌های گلزنی هم در این بازی به وجود آوردند. کره جنوبی دو گل به ثمر رساند و در سایر دقایق با وجود میانگین سنی زیر 21 سال که هدف‌مان صعود به المپیک است، موفق شدیم مقابل کره جنوبی که میانگین سنی 25 سال داشت و چهار بازیکن از جام جهانی به همراه آورده بود، بازی خوبی به نمایش بگذاریم. آنها با آوردن این تیم حامی پیامی مهم بودند که فقط قصدشان رسیدن به قهرمانی است و در این راه دست به هرکاری می‌زنند.

توانستیم تمامی بازیکنان‌مان را محک بزنیم
سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان تأکید کرد: چیزی که جزو دستاوردهای برجسته ما در این تورنمت بود، این است که با وجود نتیجه‌ای که در بازی با میانمار کسب کردیم، در آن مسابقه با توجه به کارت زرد تعدادی از بازیکنان و مصدومیت برخی دیگر، به بازیکنان دیگر هم فرصت حضور در این میدان سخت را دادیم. به همه بازیکنان خوب ما فرصت بازی رسید و توانستند توانایی خود را نشان بدهند و تیم محک خوبی خورد. قطعاً در بازی‌های بین‌المللی متعدد پیش رو بازیکنان ما می‌توانند بیش از پیش بر اعتماد به نفس خود بیافزایند و با آمادگی بیشتر به رقابت‌های پیش رو برویم.

اعتقاد من این است که باید با بازی هجومی به حریف حمله‌ور شد
سرمربی تیم فوتبال امید در پاسخ به این سوال که با وجود استفاده کره جنوبی از 4 بازیکن حاضر در جام جهانی و نفرات بزرگسال و زیر 23 سال تمایلی برای بازی تدافعی و بسته نداشتند، گفت: قبل از بازی با کره جنوبی این تیم را به خوبی آنالیز کردیم و تمام نقاط قوت و ضعف حریف را ارزیابی کردیم. سرمربی تیم فوتبال امید، گفت: اعتقاد من این است که باید به صورت هجومی به سمت حریف حمله‌ور شد اما این مسئله را هم باید در نظر بگیریم که ما در مرحله حذفی بودیم. در این مرحله فقط برد می‌تواند شما را به مرحله بعد ببرد. با در نظر گرفتن همه جوانب تکالیفی را هم برای تک تک بازیکنان در نظر گرفتیم از بازیکنان خط حمله گرفته تا مدافعان وظایف خاص خودشان را داشتند و باید وظایف تدافعی هم انجام می‌دادند. تا زمانی که گل خوردیم بازیکنان به تکالیف خود به بهترین شکل عمل کردند. در دقایقی از بازی حتی جلوتر از حریفمان بودیم که موقعیت‌های گلزنی هم کسب کردیم اما استفاده نکردیم. بعد از بازی یک بر صفر کره جنوبی به خودش آمد و توانست از تجربه‌ای که دارد به عنوان ابزار برتر نسبت به ما استفاده کند.

نسلی پخته و آماده در اختیار جامعه فوتبال ایران قرار می‌گیرد
کرانچار در ادامه خاطرنشان کرد: شاید الان بتوان گفت اگر کارمان را زودتر آغاز می‌کردیم و اردوهای بیشتری را پشت سر می‌گذاشتیم، نتیجه به شکل دیگری رقم می‌خورد. بله شاید می‌توانستیم دو سه مرحله بالاتر برویم، اما همه می‌دانستیم تیمی که به تازگی جمع شده، نمی‌توان با یکی دو ماه برگزاری اردوی زودتر بتوان تا مرحله نهایی پیش برد. به عقب باز نمی‌گردیم. از این پس اردوهایی که برگزار می‌کنیم، همه در تقویم فیفا خواهد بود و بازیکنان لژیونر هم می‌توانند در کنار تیم حضور یابند. این فرصت برای تمام بازیکنان فراهم است تا شانس خود را امتحان کنند و به استحکام تیمی خودمان با کیفیت این بازیکنان هم بیافزاییم. رده‌های سنی جوان و بازیکنان زیر 19، زیر 17 و زیر 16 سالی که در اختیار داریم یکی دو سال دیگر تازه تجربه‌ای بیشتری نسبت به قبل به دست می‌آورند و به رشد و بلوغ یک بازیکن دست می‌یابند که این اتفاق یک دستاورد بزرگ برای جامعه فوتبال ایران خواهد بود و در صورت راهیابی به المپیک و تجربه حضور در این تورنمنت بزرگ نسلی کاملاً پخته و با تجربه در اختیار فوتبال ایران قرار می‌گیرد.

به عقب بازگردیم باز هم با همان شرایط به مصاف میانمار می‌رویم
کرانچار در مورد اینکه بعد از بازی با عربستان و کره شمالی همه به تیم امیدوار شدند و آیا در صورت بازگشت دوباره به دیدار مقابل میانمار باز هم تصمیم به مدیریت بازی در این دیدار را می‌گیرد،‌ گفت: به هیچ وجه اگر به عقب بازگردیم در تصمیمم تغییری به وجود نمی‌آید. در آن مسابقه به 6 بازیکن فرصت دادیم در این میدان سخت کسب تجربه کنند. این بازیکنان تلاش کردند تا ارزش‌های خود را نشان دهند و همچنین هدف ما این بود که به بازیکنانی که طی 72 ساعت دو مسابقه سخت را پشت سر گذاشتند، استراحت بدهیم. همچنین این فرصت را برای سایر نفرات فراهم کردیم که این نفرات را محک بزنیم و این احساس را نداشته باشند که به عنوان بازیکن تمرینی به اینجا آمدند و فقط همراه ما هستند. خیر اینطور نبود. این بازیکنان هم عضو تیم امید هستند و باید محک بخورند. در نهایت هم تیم اول شدیم. اما با این وجود از روی بدشانسی یا خوش

برچسب‌ها: ایران کرانچار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

106 هَنگِ اِکتِشاف (ح)1397/06/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi