خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

آلکاسر راهی دورتموند و رافینیا به احتمال فراوان می ماند!

آلکاسر راهی دورتموند و رافینیا به احتمال فراوان می ماند!
تنها چند گام کوچک در انتقال آلکاسر به دورتموند باقی مانده. پاکو به زودی راهی بوندس لیگا می‌شود.

بارسلونا به زودی انتقال قرضی پاکو آلکاسر به بروسیا دورتموند را نهایی می‌کند.

به گزارش mundodeportivo، در فاصله 6 روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، بارسلونا هنوز خروجی‌هایی دارد. همان طور که انتظار هم می‌رفت، پاکو آلکاسر که رقابت بر سر ذخیره لوییس سوارز را به مونیر الحدادی واگذار کرده بود، در مسیر جدایی قرار دارد. پس از ابراز علاقه چند تیم لالیگایی، نهایتا این دورتموند بوده که توانسته گوی سبقت را از رقبا برباید.

بارسلونا و دورتموند در حال حاضر در حال مذاکره بر سر آخرین بندهای قرارداد هستند و انتظار می‌رود آلکاسر در ابتدای هفته آینده - دوشنبه این هفته - راهی سیگنال ایدونا پارک شود. تقریبا هر سه طرف قضیه در توافق کامل هستند و آلکاسر را می‌توان از حالا شاگرد جدید لوسین فاوره دانست. دورتموند بابت این انتقال قرضی و یک ساله، چیزی حدود 2 میلیون یورو - بنا به گفته برخی رسانه‌های آلمانی 2.2 میلیون یورو - به بارسلونا پرداخت می کند.

همچنین زردها پرداخت تمام دستمزد آلکاسر را بر عهده خواهند داشت و ظاهرا بند خرید اختیاری بالغ بر 20 میلیون یورویی هم در این قرارداد گنجانده می‌شود که فعال شدنش به عملکرد بازیکن بستگی خواهد داشت.

همزمان موندو اعلام کرده اگرچه بتیس در آخرین مذاکرات گنجاندن بند خرید اجباری در قرارداد انتقال رافینیا آلکانتارا را پذیرفته بود اما پیشنهاد آنها به مرز 30 میلیون - رقم درخواستی بارسلونا - نرسیده و به همین دلیل این انتقال را تا حدود زیادی باید منتفی دانست. به گفته موندو، خط خوردن رافینیا از لیست تیم برای بازی امشب مقابل وایادولید به معنای قطعی بودن جدایی او نیست و در حال حاضر باید رافینیا را ماندنی دانست.

برچسب‌ها: بارسلونا پاکو آلکاسر بروسیا دورتمون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

256 استقلال‌ تهران1397/06/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi