خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

بارسلونا3-0آلاوز؛اولین هفته، اولین اتوبوسی که توسط مسی چپ شد

بارسلونا3-0آلاوز؛اولین هفته، اولین اتوبوسی که توسط مسی چپ شد
بارسا در اولین هفته لالیگا به سختی پیروز شد اما نحوه بازی تیم کاملا امیدوارکننده بود. مالکیت توپ بالا به همراه پرس شدید کاملا دست و پای آلاوز را بسته بود و اتوبوس تیم آبلاردو توسط کسی که مهارناپذیر است، چپ شد. اولین سه امتیاز.

تیم‌های بارسلونا و آلاوز از ساعت 00:45 به مصاف هم رفتند که در پایان بارسا به پیروزی رسید.

مشخصات بازی
روز و تاریخ: یکشنبه، 28 مرداد 97 برابر با 19 آگوست 2018

تورنمنت: فصل 2018/19 لالیگا - هفته اول

گلزنان و دقایق: مسی (64، 91)، کوتینیو (83)

بازی با موقعیت خوبی که مسی با پای راستش از دست داد شروع شد. بارسا بر بازی مسلط بود و گرچه برای دقایقی ناهماهنگ نشان می‌داد اما هارمونی قابل قبولی داشت. حرکات ترکیبی و تمرین شده به پاس آخر که می‌رسید، خراب می‌شد و نتیجه این شد که تا دقیقه 20 خبری از گل نباشد. 10 دقیقه بعدی نیز به همین منوال با شدت کمتر دنبال شد تا نیوکمپ پس از نیم ساعت گلی نبیند. جدی ترین موقعیت بارسا در این نیمه بدون تردید در دقیقه 37 رقم خورد جایی که ضربه آزاد مسی به تیر افقی برخورد کرد و در ادامه هم پیکه نتوانست دروازه را باز کند. بلافاصله مسی دمبله را با یک پاس تک به تک کرد اما ضربه محکم عثمان را پاچکو به خوبی برگرداند. دمبله در آخرین دقیقه یک فرصت خوب دیگر را در شرایط نامتعادل از دست داد تا این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

نیمه دوم با ورود کوتینیو به زمین به جای سمدو شروع شد. روبرتو به دفاع راست برگشت. اولین فرصت جدی خیلی زود ایجاد شد. آلبا روی پاس دمبله تک به تک شد اما توپ را به پاچکو کوبید. بارسا فشار وحشتناکی روی دروازه آلاوز وارد می‌کرد اما در گلزنی توفیقی نداشت تا اینکه مسی در دقیقه 64 روی یک ضربه آزاد وارد دروازه شد. این شش هزارمین گل بارسا در لالیگا هم بود. دو دقیقه بعد مسی روی یک شوت زیبای دیگر می‌رفت بریس کند که باز هم تیر دروازه مانع شد. مسی ظاهرا امسال هم با تیر دروازه داستان دارد! دقیقه 73 سوارز تک به تک شد ولی ضربه او را پاچگو عالی برگرداند. سوارز هنوز روی فرم نیست. تعویض دوم: ملو به جای دمبله. دقیقه 82 مسی باز هم یکی از آن پاس‌های عمقی معروفش را به کوتینیو داد اما باز هم بی دقتی در کنار دخشش پاچکو مانع از به ثمر رسیدن گل شد. چند دقیقه بعد کوتینیو فرصت را عنیمت شمرد و پاس ملو را به گل تبدیل کرد. تعویض سوم: ویدال به جای بوسکتس. مسی دقایقی بعد فرصت خوبی را از دست داد. بازی می‌رفت تا با همین دو گل تمام شود که مسی در آخرین دقیق روی فرصت طلبی‌اش یک بار دیگر گلزنی کرد تا بارسا با سه گل برتری پیروز شود.

برچسب‌ها: بارسلونا آلاوز لالیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

140 استقلال‌ تهران1397/05/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi