خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

سومین بمب نقل و انتقالات هم در تراکتور ترکید!!

سومین بمب نقل و انتقالات هم در تراکتور ترکید!!
شاه ماهی سمت چپ تراکتور که پس از جام جهانی از المپیاکوس یونان جدا شده بود ابتدا مورد توجه باشگاه سپاهان و تراکتورسازی قرار داشت اما در نهایت با عقد قراردادی (طبق اخبار شنیده شده 3 ساله) به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست.
این اتفاق در حالی صورت گرفت که امیر قلعه نوئی و باشگاه سپاهان تلاش های زیادی برای حضور حاج صفی در تیمشان انجام دادند اما تابش اعلام کرد که آن ها نمی توانند هزینه رضایت نامه این بازیکن را پرداخت کنند. در نامه باشگاه المپیاکوس، هزینه رضایت نامه حاج صفی 500 هزار دلار قید شده بود که سپاهان در پرداخت آن کاملا عاجز ماند.
تراکتوری ها این فصل رضا شربتی (سرباز) و محمد مسلمی پور را در پست دفاع چپ داشتند و حالا توشاک می تواند از حاج صفی با خیال راحت در این پست استفاده کند.
بدین ترتیب تراکتور که با از دست دادن مهدی کیانی که 11 سال در این تیم بود خواهرخواندگی خود را به سپاهان ثابت کرد، اکنون سپاهانی ها با ناراحت نشدن از این موضوع و حمایت از حاج صفی میتوانند مهرطلایی خودشان را پای تعهد خواهرخواندگی به تراکتوری ها بزنند.
اکنون با حضور احسان حاج صفی، تراکتور بدون شک پرستاره ترین تیم لیگ هجدهم و البته یکی از کهکشانی ترین تیم های تاریخ فوتبال ایران است. آن ها اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی را به عنوان ستاره های ملی پوش در اختیار دارند و امثال اسماعیلی فر، پهلوان و... نیز در قامت بازیکنانی فوق العاده برای تراکتور بازی خواهند کرد. همچنین نباید فراموش کرد که زنوزی سهمیه بازیکنان خارجی تراکتور را با بازیکنان توانمندی چون استوکس، سوگیتا و اروین پرکرده که هریک می توانند سرنوشت یک بازی را عوض کنند.
اکنون تراکتور فقط دنبال زامین رضاییان خواهد بود که آخرین بمب خود را ترکانده و سمت چپ و راست تیمش را با این بازیکنان بیمه کند.
حاج صفی پیش تر سربازی خود را در تبریز سپری کرده بود و حالا بار دیگر به این تیم بازگشته تا کار ناتمامش که قهرمانی در لیگ برتر بود را این بار با پیراهن سرخ به سرانجام برساند.
حاج صفی 28 ساله در آستانه صدمین بازی ملی است و احتمالا در جام ملت های آسیا نیز یکی از مهره های اصلی تیم ملی خواهد بود. او سابقه بازی در تیم های اف‌اس‌وی فرانکفورت، سپاهان اصفهان، پانیونیوس یونان و المپیاکوس یونان را دارد و نزدیک به 350 بار در لیگ ایران به میدان رفته است.

برچسب‌ها: تراکتور تیرختور تیراختور سپاهان پرسپولیس تراکتورسازی احسان حاج صفی حاج صفی رضاییان رامین رضاییان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

43 2

601 Tiraхtur1397/06/11

Fc Lionel Messi: اذربایجان وار اولسون . . . ایستمین کور اولسون

12 شهریور (10:31)


نقاش دلها: کورشود هرکه نبیند.درضمن تیم خصوصیه عشقمون کشیده

12 شهریور (00:05)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi