خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

رد پای کارلوس کی روش در کنار مفسدین اقتصادی!

رد پای کارلوس کی روش در کنار مفسدین اقتصادی!
حضور محمدرضا خانزاده در لیست حاضرین تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه باعث بروز حواشی بسیاری شد، چرا که هرگز به لحاظ فنی او در حد و اندازه های دیگر ملی پوشان نبود!
ورزش 11 - آن روزهایی که علی کریمی با فریاد های خود تریبون های صدا و سیما را بر هم ریخته بود و بگم بگم های جنجالی را علیه فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش به راه انداخته بود، هیچ کس گوشش بدهکار نبود! کسی اصلا نمی خواست کد هایی که جادوگر به صورت رمزنگاری شده به مردم و هواداران می داد را جدی بگیرد!

علی کریمی معتقد بود که کارلوس کی روش با برخی افراد نامشخص و البته سرمایه دار در فوتبال ایران پشت پرده در حال ثروت اندوزی و صورت دادن دلالی است! این صحبت های او بسیار تند و بی سابقه محسوب می شد، محمدرضا ساکت در روبروی او تنها یک شنونده بود! چرا که از سوی مهدی تاج مستقیما دستور رسیده بود برابر با کریمی دست به مقابله نزند و وی را عصبانی نکند! چرا که زبان سرخ جادوگر می توانست سر سبز آنها را به باد بدهد.
پیش از آغاز رقابت های جام جهانی کی روش تصمیم گرفت تا در گردهمایی بزرگ هتل لوکس حاضر در سعادت آباد شرکت کند، هتلی مجلل و اعیانی که تحت حمایت یکی از بانک های خصوصی ایران قرار دارد و بیلبورد های تبلیغاتی اش در سطح شهر تهران با حضور سرمربی همواره مدعی ایران به دفعات دیده شده بود.
چرا کی روش تصمیم گرفت تا در این هتل مجلل مراسم های تیم ملی ایران را برگزار کند؟! در ابتدا این گونه گمان می رفت که شاید اسپانسر او یعنی همان بانک مشهور خصوصی طبق قراردادش وی را مجاب به برگزاری همایش ها در این هتل که تحت حمایت خود است کرده بود! اما واقعیت چیز دیگری بود..
افشاگری منبعی موثق پیش از آغاز رقابت های جام جهانی در ارتباط با حضور محمدرضا خانزاده در اردوی تیم ملی ایران کار کی روش را سخت تر کرد! چرا او باید بازیکنی که حتی برای 90 دقیقه حداقل طی 4 ماه نتوانسته در میادین حضور پیدا کند را با خود به جام جهانی می برد؟! بله باز هم پای همان بانک خصوصی در میان بود! همان بانکی که بر اساس افشاگری توئیتری منابع آگاه، پدر خانزاده عضوی مهم در آن بوده و هست!
پازل بانک خصوصی، آن هتل مشهور و کی روش که در خارج از فوتبال شکل گرفته بود، اما دست آخر به درون زمین مستطیل سبز کشیده شده بود! فساد دیگر می تواند چه مفهوم و یا تعبیری داشته باشد؟! پوشاندن پیراهن ملی بر تن یک بازیکن برای چند میلیون دلار؟! در ازای چقدر سهم و میراث؟
شاید باید ایراد کار را از خودی ها دانست، کی روش و کی روش ها تا ابد حضور خواهند داشت، اما چه کسی خوراک را به آنها می دهد؟ کی روش قطعا رایگان و به دلایل فنی خانزاده را با خود به جام جهانی نبرده بود، باید به آخرین جلسه کی روش با مدیران آن بانک خصوصی و آن هتل مشهور رجوع کرد.. کلید تمام این واقعیات در دست آرین قاسمی است.. صندوقچه اصرار کی روش.. به راستی چرا خانزاده به الاهلی قطر که یک باشگاه سطح بالا محسوب می شود منتقل شد.. شما چه فکر می کنید؟ آیا کی روش قرار است همینگونه به راه خود ادامه بدهد؟

برچسب‌ها: کی روش-تیم ملی فوتبال خانزاده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

19 2

329 نیشابور چنو1397/05/14

نیشابور چنو: قربانت-تخلیلو حال کردی؟خخ

15 مرداد (23:41)


گجت طور: دمت گرم میثم

15 مرداد (17:09)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi