خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,050

بارسلونا 0-1 میلان؛ پیروزی تیم گتوزو با گل آندره سیلوا

بارسلونا 0-1 میلان؛ پیروزی تیم گتوزو با گل آندره سیلوا
در دیداری که چندان چنگی به دل نمی‌زد، میلان با گل ثانیه‌های پایانی آندره سیلوا به برتری رسید.

تیم‌های بارسلونا و میلان از ساعت 4:35 به مصاف هم رفتند که در پایان این میلان بود که به پیروزی رسید.

مشخصات بازی
روز و تاریخ: یکشنبه، 14 مرداد 97/ 5 آگوست 2018

تورنمنت: گینس کاپ

گلزنان و دقایق: آندره سیلوا (93)

نیمه اول بازی چندان جذاب نبود. اگر چه هر دو تیم بهترین ترکیبی که می‌توانستند را روانه میدان کرده بودند، عدم وجود خلاقیت نزد بازیکنان یک سوم پایانی زمین آنها از بروز خطر جلوگیری می‌کرد. روی ارسال‌ها و گاهی ضد حملات موقعیت‌هایی به وجود می آمد که البته ثمری نداشت. شاید خطرناک ترین موقعیت بازی روی شوت زیبای آرتور رقم خورد که دوناروما آن را به زیبایی مهار کرد. شوتی که البته چندان زاویه دار نبود. فشار بارسا در 5 دقیقه پایانی بازی بیشتر شد و این تیم می‌توانست با ضربه مالکوم به گل برسد که توپ به تیر خورد و برگشت. شوت خطرناک مونیر هم به بیرون رفت تا این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

نیمه دوم را بارسا بهتر شروع کرد. در ده دقیقه ابتدایی این نیمه بارسا چند بار فرصت به گل رسیدن داشت که به نتیجه نرسید. با رسیدن دقیقه 60، میلان چندین تعویض انجام داد اما ظاهرا والورده قصد ندارد به ترکیب تیمش دست بزند. گرچه در ابتدای نیمه دوم تراشتگن و ریکی پویگ به میدان آمدند. مالکیت توپ با بارسا بود و پویگ به خصوص مشارکت زیادی در حملات داشت. حوالی دقیقه هفتاد بازی کمی هم به خشونت کشیده شد و برخی از بازیکنان میلان کارت گرفتند. گذشت تا اینکه در دقیقه 85 روی پاس عالی پویگ، سمدو نتوانست از فرصت تک به تکی که نصیبش شده بود استفاده کند. چند دقیقه بعد همین داستان به صورت عکس تکرار شد. این بار ارسال خوب سمدو را پویگ با بی دقتی از دست داد. بازی می رفت تا به ضربات پنالتی کشیده شود که میلان روی یک ضد حمله به گل رسید و برد.

برچسب‌ها: بارسلونا آ ث میلان دوستانه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 2

293 استقلال‌ تهران1397/05/14

15 مرداد (18:25)


Rom10: خ خ خ خ خ یه پرتقالی بارسا رو کرده ه ه ه خ خ خ خ خ

15 مرداد (10:20)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi