خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,316

مورینیو : این بازی چه چیزی به من داد؟ هیچ چیز

مورینیو :  این بازی چه چیزی به من داد؟ هیچ چیز
قرار است با رئال مادرید بازی کنیم و بازیکنی بیش از بازیکنانی که از قبل همراه تیم هستند، ما را همراهی نخواهد کرد این شکست برابر لیورپول، ربطی به استخدام بازیکنان جدید ندارد؛ استخدامی های ما پوگبا، فلینی، لیندلوف، مارکوس رشفورد، جسی لینگارد، ماتیچ و آنتونیو والنسیا هستند. این تیم، تیم ما و این ترکیب، ترکیب ما نیست. این مسابقه را تقریبا با نیمی از بازیکنانی شروع کردیم که قرار نیست متعلق به ترکیب ما باشند. این ترکیب ما نیست.
قرار نبود اریک بایی بازی کند اما وقتی دید اسمالینگ از جمع بازیکنانی که در حال گرم کردن هستند جدا می شود، با خودش تصمیم گرفت که نگذار پسر بچه دیگری راهی زمین شود و شرایط برای الکسیس، ماتا، هررا و سایر بازیکنانی که بازی کردند، منصفانه نیستم. پس ما تلاش می کنیم تا بهترین عملکرد را در این بازی ها ارائه کنیم و این کار را تا زمانی که بنزین در مخزن داشتیم، انجام دادیم. پس از به پایان رسیدن بنزین، خداحافظ!
لیورپول نه تنها در این بازی اکثر بازیکنانش را در اختیار داشت، بلکه در بازی های قبلی از ترکیب چرخشی استفاده کرد. صلاح به مدت 45 دقیقه بازی کرد و اگر ما هم تمامی بازیکنان مان را در اختیار داشتیم، همین کار را می کردیم اما حالا نمی توانیم چنین کنیم. هررا و پریرا 90 دقیقه بازی کردند و بنزین ته کشید. این بازی چه چیزی به من داد؟ هیچ چیز، در کل هیچ چیز.

برچسب‌ها: خوزه مورینیو منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

294 تپــــراقــــلو1397/05/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi