خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,210

بازگشت کاروان رقیب پرسپولیس به دوحه

بازگشت کاروان رقیب پرسپولیس به دوحه
الدحیل قهرمان سه گانه قطر و رقیب پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بعد از ۲۰ روز اقامت در یکی از بهترین کمپ های تمرینی کشور اتریش و انجام پنج بازی تدارکاتی با رقبای سرشناس به دوحه بازگشت تا از شب گذشته دور نهایی آماده سازی خود برای ورود به فصل جدید باشگاهی در این کشور و رقابت های آسیایی را آغاز کند.

روزنامه الرایه در گزارشی پیرامون بازگشت قهرمان سه گانه قطر به دوحه از اهداف و سیاست گذاری جدید مالکان متمول این باشگاه بعد از تغییرات گسترده تابستانی برای فصل آینده پرده برداشت و مدعی شد الدحیل خیز بلندی برای کسب یک قهرمانی دیگر در لیگ ستارگان برداشته ضمن این که در کنار این هدف نیم نگاهی نیز به قهرمانی در آسیا دارد.

نویسنده الرایه با اشاره به تغییراتی که قهرمان سه گانه قطر روی نیمکت رهبری همین طور فهرست بازیکنان خود اعم از بومی و خارجی داشت مدعی شد الدحیل همچنان یکی از قدرتمندترین تیم های حاضر در قطر خواهد بود که برای رسیدن به جام رقابت نزدیک و نفسگیری با تیم های السد و الریان خواهد داشت.

روزنامه الرایه از سوپرجام قطر که سه شنبه شب مقابل الریان خواهد بود به عنوان اولین چالش و آزمون بزرگ نبیل معلول جانشین بلماضی روی نیمکت رهبری الدحیل نام برد و مدعی شد قهرمانی در این جام می تواند فشارهای کاذب روی دوش سرمربی تونسی را تا حدود زیادی بکاهد تا او با فراغ بال وارد فصل جدید و جدال حساس با پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود.

برچسب‌ها: رقیب الدوحه پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

69 Special Girl1397/05/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi