خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

زلاتان: از هواداران منچستریونایتد عذرخواهی می‌کنم

زلاتان: از هواداران منچستریونایتد عذرخواهی می‌کنم
زلاتان ابراهیموویچ که در تابستان ۲۰۱۶ در سن ۳۴ سالگی به منچستریونایتد ملحق شد، کمتر از دو فصل در الدترافورد حضور داشت و سپس راهی لس آنجلس گلکسی شد، حالا او بار دیگر از علاقه اش به یونایتد صحبت کرده و در عین حال از هواداران این تیم عذرخواهی کرده که زودتر راهی یونایتد نشده است:
از هواداران عذرخواهی می کنم، اگر زودتر و در سن جوانتری به منچستریونایتد می آمدم، شیر متفاوت تری را می دیدند. برای لیگ برتر هم خطرناک تر بود، آن وقت آن ها را برای صبحانه میل می کردم! در عوض حالا آن ها را برای ناهار صرف کردم. اما آن ها من را می خواستند، من هم خودم را به آن ها دادم و عملیات انجام شد. می خواهم از همه تشکر کنم، امیدوارم آن ها هم مثل من خوشحال باشند. من هر آن چه در توان داشتم برای تیم گذاشتم، وقتی مصدوم شدم، به شکل دیگری از تیم حمایت کردم. یونایتد تیمی خاص است، هر جا قرمز می بینم، به یونایتد فکر می کنم. این باشگاه در پیشینه و کارنامه کاری ام برای همیشه باقی می ماند. وقتی به دوران حضورم در یونایتد نگاه می کنم، لبخندی بر لبانم می نشیند.

برچسب‌ها: زلاتان ابراهیموویچ منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

264 تپــــراقــــلو1397/05/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi