خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,730

اعتراض آبی، عقب‌نشینی سازمان لیگ، جشن قرمز

اعتراض آبی، عقب‌نشینی سازمان لیگ، جشن قرمز
به گزارش وب سایت نود، سازمان لیگ برتر، دیروز ظهر همه را غافلگیر کرد. نزدیک ساعت ۱۴ خبری مهم روی خروجی سایت سازمان لیگ قرار گرفت. خبری که مانند یک بمب فضای رسانه‌ای را منفجر کرد.
سازمان لیگ رسما اعلام کرد به دلیل انصراف استقلال از سوپرجام بازی سه –صفر و پرسپولیس قهرمان می‌شود.
تصمیمی که با اعتراض شدید استقلال روبرو شد و کشمکش جدیدی در فوتبال ایران به‌وجود آورد. استقلالی‌ها معتقد بودند آنها انصراف ندادند و تنها خواهان تعویق بازی شده بودند. سازمان لیگ هم اصرار داشت استقلال از بازی سوپرجام انصراف داده است. مسوولان سازمان لیگ عنوان کردند در جلسه امروز عباس ملکی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، انصراف آبی‌ها را اعلام کرده است.
پای وزارت ورزش هم به این غائله باز شد. وزارت ورزش اعلام کرد نقشی در این پرونده نداشته است.
اعتراض استقلالی‌ها باعث شد تا سازمان لیگ عقب‌نشینی کند و نرمش نشان دهد. آنها اعلام کردند شرط لغو این تصمیم رضایت پرسپولیس برای انجام بازی در یک تاریخ دیگر است.
ساعاتی بعد پرسپولیس هم وارد گود شد و از قهرمان شدنش در سوپرجام گفت و تاکید کرد نمی‌پذیرد در زمان دیگری با استقلال بازی کند.
پرسپولیس پرونده را بسته می‌داند، استقلال رای سازمان لیگ را نمی پذیرد، فدراسیون و سازمان لیگ هم در مخمصه گیر کرده‌اند.
این دعوا بعید است به این زودی تمام شود.
اتفاقات این روز پرماجرا را مرور می کنیم.
۱۳:۵۲/ اطلاعیه سازمان لیگ
به دلیل انصراف تیم استقلال از حضور در سوپرجام تیم پرسپولیس برنده این دیدار و قهرمان سوپرجام شناخته شد.‏(سایت رسمی سازمان لیگ)
۱۵:۱۶/ اطلاعیه استقلال
متن نامه های باشگاه استقلال به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ موضوع دیگری را نشان می دهد. در این نامه ها باشگاه استقلال صراحتا برای تغییر زمان دیدار درخواست کرده بود و از حضور در این بازی انصراف نداده اما فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در تصمیمی عجولانه روز سه شنبه خبر از قهرمانی پرسپولیس دادند.(سایت رسمی باشگاه استقلال)
۱۵:۲۲/ سعید فتاحی، مدیر کمیته مسابقات سازمان لیگ:
در جلسه امروز (سه‌شنبه) آقای ملکی از استقلال حضور داشت و ما هم بر اساس نامه‌ای که افتخاری به سازمان لیگ ارسال کرده بود درباره سوپرجام تصمیم‌گیری کردیم. افتخاری در آن نامه اعلام کرده بود که اگر تاریخ بازی تغییر نکند، در این بازی حضور پیدا نمی‌کنند. (ایسنا)
۱۶:۰۵/پندار توفیقی، معاون ورزشی باشگاه استقلال:
تقاضای تعویق سوپرجام را داده بودیم. ضمن اینکه، افتخاری به‌عنوان مدیرعامل باشگاه به مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان این موضوع را اطلاع داده و وزیر ورزش هم با درخواست ما موافقت کرد.(تسنیم)
۱۶:۳۱/ اطلاعیه وزارت ورزش
​تصمیم گیری در مورد مسابقه سوپر جام در حیطه اختیارات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است و این وزارتخانه دخالتی ندارد.(روابط عمومی وزارت ورزش)
۱۷:۱۴/اطلاعیه استقلال
باشگاه استقلال بدون ابهام، نامه خود را منتشر کرده و در این نامه هیچ انصرافی قید نشده است. اگر سازمان لیگ نامه ای در این خصوص دارند، باید این نامه را منتشر کنند و در غیر این صورت باید تصمیم خود را بازگردانند.(سایت رسمی باشگاه استقلال)
۱۷:۴۸/ وینفرد شفر، سرمربی استقلال:
تیم خونه به خونه حریف ما در فینال حذفی رسما نامه داد و گفت که بازی نمی‌کنند و خیلی‌ها تلاش کردند تا آن بازی برگزار شود. آن زمان این نامه انصراف مهم نبود ولی الان نامه درخواست تعویق بازی از سوی ما به منزله انصراف تلقی شده است؟!( سایت رسمی باشگاه استقلال)
۱۷:۵۰/ حسن زمانی، عضو هیات مدیره استقلال:
نتیجه سوپرجام را به رسمیت نمی‌شناسیم. فتاحی و سازمان لیگ به ۳۰ میلیون هوادار بی‌احترامی کردند.(تسنیم)
۱8:۰۵/ عباس ملکی، عضو هیات مدیره استقلال:
موضع ما نامه‌ کتبی باشگاه است و تنها این نامه‌ها قابل استناد هستند. در جلسه ۵۰ نفر از جمله آقای تاج حضور داشتند. من نمی‌دانم فتاحی بر چه اساسی گفته که من با برگزار نشدن بازی موافقت کرده‌ام.(ایسنا)
۱۸:۱۶/ سعید فتاحی، مدیر کمیته مسابقات سازمان لیگ:
فقط در صورتی که باشگاه پرسپولیس با درخواست استقلال مبنی بر برگزاری مسابقه سوپرجام بدون ملی پوشان موافقت کند می‌توان این مسابقه را در زمان دیگری برگزار کرد!(فارس)
۱۸:۴۵/ پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس:
طبق اعلام قانونی سازمان لیگ ما برنده این مسابقه شده‌ایم و دیگر هیچ شرط جدیدی را نمی‌پذیریم و پرونده این مسابقه بسته شده است.(فارس)
۱۹:۲۹/ برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس:
معمولا این بازی‌ها را عقب نمی‌اندازند. البته ما دوست داشتیم جوانمردانه رقابت کنیم و در زمین فوتبال برنده شویم. ما هیچ وقت از مسئولیت‌مان فرار نمی‌کنیم.(ایسنا)
نظر شخصی:یعنی چی که استقلال انصراف داده؟ نامه باشگاه هست که فقط توش در خواست تعویق زمان بازی هست ...حالا سازمان لیگ برگشته سر خود استقلالو بازنده اعلام کرده.واقعا بی عدالتی بیداد میکنه.

برچسب‌ها: استقلال پرسپولیس سوپرجام انصراف سازمان لیگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

25 8

237 (تاج کبیر اسیا)1397/04/27

ارتش بارسایی: خوب تو جلسه گفتن که انصراف میدن.تموم شد رفت پی کارش !

28 تیر (20:53)


استــقلال تهران: اقای افتخاری یک ادم به تمام معنا بود این بازیکنای بیغیرتا که اوضاع تیمو بد جلوه میدن

28 تیر (17:21)


رشت زاکان: انصافا تقصیره شفره

28 تیر (15:35)


استقلال تاج آرا: اینجوری آبروی فوتبال ایران از نظر بین المللی زیر سوال هست چقدر تیم های عربی از این وضعیت خوشحال هستند

28 تیر (15:29)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi