خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,759

لئوناردو بونوچی به یوونتوس پیوست

لئوناردو بونوچی به یوونتوس پیوست
لئوناردو تنها پس از یک سال، به تورین بازمی گردد.

دورانِ لئوناردو بونوچی در میلان، زودتر از هر زمان دیگری به پایان رسید و مدافع ایتالیایی که در یک فصل گذشته عنوان کاپیتانی روسونری را هم برعهده داشت، به تورین باز می گردد.

به گزارش اسکای، پس از نهایی شدن انتقال هیگواین، تلاش بونوچی برای بازگشت به یوونتوس نتیجه داد و دو باشگاه میلان و یوونتوس بر سر انتقال وی به توافق رسیدند. این مدافع ۳۱ ساله که فصل گذشته در ازای ۴۲ میلیون یورو به میلان پیوست، در این تابستان ۴۰ میلیون یورو ارزش گذاری شده بود که با معاوضه هم ارز با ماتیا کالدارا، به یوونتوس بازمی گردد. بدین ترتیب تورینی ها برای خرید بونوچی، هزینه ای پرداخت نخواهند کرد.

لئوناردو بونوچی برای بازگشت به یوونتوس، حاضر شده است که حقوق نجومی خود را به ۵.۵ میلیون یورو در سال کاهش دهد. طبق گفته خبرنگاران ایتالیایی، بونوچی از چند ماه قبل به فکر بازگشت بوده و حتی در محفلی خصوصی، جایزه حضور در تیم منتخب فیفا را به الگری تقدیم کرده است تا روابطش با سرمربی سابق را ترمیم کند. بونوچی فصل گذشته در ترکیب میلان، یک گل و ۲ پاس گل ثبت کرده است.

پاری سن ژرمن به طور جدی به انتقال بونوچی فکر می کرد اما بازیکن قصد داشت به یوونتوس بازگردد. بدین ترتیب مثلث معروف خط دفاع یوونتوس(بارتزالی، بونوچی و کیه لینی)، بعد از وقفه ای یک ساله و در کنار بن عطیه و روگانی، دوباره شکل خواهد گرفت.

برچسب‌ها: لئوناردو بونوچی آ ث میلان یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

251 Foolad F.c1397/05/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi