خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,347

سیو تاریخی بیرانوند علیه رونالدو

سیو تاریخی بیرانوند علیه رونالدو
nرست مثل دیدار ایران مقابل پرتغال در جام‌جهانی 2006 که کریس رونالدو به دلیل خطای ناشیانه یحیی گل‌محمدی در گوشه محوطه جریمه روی فیگو پشت ضربه ایستاد و ابراهیم میرزاپور را مغلوب کرد، این‌بار و با فاصله 12 ساله موقعیتی مشابه به دست آورد. اما این‌بار این علیرضا بیرانوند بود که با مهار فوق‌العاده پنالتی رونالدو شرایط بازی را به سود ایران تغییر داد.
البته این صحنه جنجالی کم سابقه را پشت سر خود داشت. در دقیقه 51 بازی کریس رونالدو به قلب دفاع ایران زد و بعد از عبور از مدافع مستقیم پس از برخورد با سعید عزت‌اللهی نقش بر زمین شد و بلافاصله از داور طلب پنالتی کرد. اما داور پاراگوئه‌ای با کمی مکث و پس زدن بازیکنان با درخواست ویدئوچک صحنه را بازبینی کرد و رای به پنالتی داد.
بعد از کمی کش مکش کریس رونالدو توپ را از روی زمین برداشت و روی نقطه پنالتی کاشت و در حالی که علیرضا جهانبخش ستاره ایران سمت او می رفت تا به او بگوید این پنالتی منصفانه نبوده است ضربه خود را به سمتی زد که علیرضا بیرانوند با یک شیرجه مطمئن آن را مهار کند. این یک لحظه تاریخی برای فوتبال ایران بود و اولین سیو پنالتی دروازه‌بان های ایران در تاریخ جام های ‌جهانی. واقعا درود بر تیم ملی فوتبال کشورمون که با غیرت و روحیه ای جنگنده خاطره ی تاریخی را از خود به یادگار گذاشتند!

برچسب‌ها: بیرانوند رونالدو پنالتی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

234 83قهرمان جهان881397/04/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi