خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,325

یک شادی گل جهانی؛ حداقل مزد کریم(عکس)

یک شادی گل جهانی؛ حداقل مزد کریم(عکس)
به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری فرد هر چند دیر اما به حداقل مزد و حق خود در تیم ملی ایران رسید و نام خود را در لیست گلزنان تیم ملی در جام جهانی ثبت کرد. انصاری فرد بعد از سال در خشان در لیگ یونان در ترکیب تیم ملی مهره ای اثر گذار بود و در دو بازی ابتدایی نیز درخشان ظاهر شد و اگر اندکی خوش شانس بود می توانست برابر تیم ملی اسپانیا اولین گل جام جهانی خود را جشن بگیرد.

انصاری فرد اما در دیدار با پرتغال به عنوان بازیکن جانشین به زمین آمد و در اندک دقایق حضور در زمین باز هم موثر واقع شد. کاپیتان تیم ملی در دقایق پایانی یکی از حساس ترین ضربات پنالتی ایران را با دقت کامل وارد دروازه پاتریسیو کرد تا تیم ملی ایران بتواند قهرمان یورو 2016 را با تمامی ستاره ها در داخل زمین متوقف کند و به این ترتیب تصاویر جشن شادی گل انصاری فرد، بدون لبخند و انرژی همیشگی ثبت شد.

برچسب‌ها: ایران جام جهانی 2018 (روسیه)

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

106 اس اس جو1397/04/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi