خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

ایران 0- اسپانیا 1؛ تعظیم ماتادورها مقابل سربازان ایران

ایران 0- اسپانیا 1؛ تعظیم ماتادورها مقابل سربازان ایران
بازی دیدنی ملی پوشان فوتبال ایران در نهایت گلی برای آنها به همراه نداشت تا یکی از بی رحمانه‌ترین باخت‌های تاریخ فوتبال ایران رقم بخورد.

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان ایران یکی از به یادماندنی ترین بازی های تاریخ فوتبال ایران را به اجرا درآوردند و در حالی که حداقل یک بار باید دروازه اسپانیا را باز می کردند و یک امتیاز از این بازی به دست می اوردند این اتفاق نیفتاد تا یک پیروزی پر استرس و پر از ترس برای اسپانیایی ها به وجود بیاید.

دیدار دوم تیم ملی ایران در جام جهانی، چهارشنبه 30/03/97، ساعت 22:30، ورزشگاه کازان آره‌نا روسیه
داور: آندرس کوینیا (اروگوئه) کمک ها: نیکولاس تاران و ماریسیو اسپینوزا(اروگوئه)؛ تماشاگر:42718 نفر

تیم ملی ایران:

علیرضا بیرانوند
رامین رضائیان
مرتضی پورعلی گنجی
مجید حسینی
حاج صفی(69 میلاد محمدی)
امید ابراهیمی
سعید عزت اللهی
وحید امیری(86 سامان قدوس)
مهدی طارمی
سردار آزمون
کریم انصاری فرد (74 علیرضا جهانبخش)

سرمربی: کارلوس کی روش

تیم ملی اسپانیا:

داوید دخیا
جرارد پیکه
سرخیو راموس
دنی کارواخال
یوردی آلبا
سرخیو بوسکتس
ایسکو
داوید سیلوا
آندرس اینیستا(71 کوکه)
لوکاس واسکز(79 آسنسیو)
دیگو کاستا(89 رودریگو)

سرمربی: فرناندو هیرو

کارت زرد:

وحید امیری(68)- امید ابراهیمی(2+90) از ایران

شرح گل:

ایران 0 اسپانیا 1 (دقیقه 54، دیگو کاستا): بازیکنان تیم ملی پس از مقاومت فوق العاده ای که تا این دقیقه داشتند در نهایت اسیر بازیکنان حریف شدند. پاس دیدنی اینیستا به کاستا رسید اما پیش از او دفع سریع رضاییان باعث برخورد توپ به این مهاجم شد تا با پای کاستا دروازه ایران باز شود.

بهترین بازیکن:

هر کدام از بازیکنان تیم ملی در این دیدار توانستند بازی قابل قبولی از خود به نمایش بگذارند و از پس وظایف محوله بربیایند. اما در این میان می توان تعدادی از بازیکنان تیم را سرتر از سایرین دانست.

وحید امیری بدون تردید یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی بود. هافبک با اخلاق تیم ملی در این دیدار توانست همه هنر خود را به کار بگیرد و بارها و بارها سمت راست دفاعی اسپانیا را به هم بریزد. امیری در این دیدار حرکتی تاریخی و به یادماندنی ثبت کرد و آن هم لایی انداختن به پیکه بود!

مهدی طارمی در دیدار امروز تمام تلاش خود را به کار بست تا بتواند دروازه حریف را باز کند و برای این کار زحمت بسیاری هم کشید. او ضربات خوبی روانه دروازه حریف کرد و اتفاقا در ارسال پاس های دقیق نیز موفق بود.

سعید عزت اللهی هم بدون تردید حضور موفقی در این بازی داشت و اگر کمی خوش شانس بود می توانست یکی از معدود گلزنان ایران در تاریخ جام جهانی محسوب شود. او حضور به موقعی هم در دفاع و هم در حمله داشت. بارها با حرکات خود حرکت تیمی تیم ملی را مدیریت می کرد.

مجید حسینی نیز توانست اولین بازی خود در جام جهانی را با موفقیت به پایان برساند. او در این دیدار توانست به خوبی از عهده وظایف محوله بربیاید و خیال کی روش و فوتبالی ها را از حضور یک مدافع شش دانگ راحت کند.

اتفاق ویژه:

گل مردود اعلام شده سعید عزت اللهی را می توان مهمترین گل تاریخ فوتبال ایران دانست که تکذیب شد. گلی که به وسیله ویدئو چک از دست ایران پرید و در حالی که با ضربه این بازیکن بازی با تیم بزرگ اسپانیا به تساوی کشیده شده بود در نهایت با اعلام آفساید باز هم اسپانیا از ایران پیش افتاد.

برچسب‌ها: تیم ملی اسپانیا تیم ملی ایران جام جهانی 2018 (روسیه)

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

34 0

284 Esteghlal City1397/03/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi