خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,188

توافق 450 هزار یورویی بیرانوند با باشگاه ریزه اسپور ترکیه

توافق 450 هزار یورویی بیرانوند با باشگاه ریزه اسپور ترکیه
رسانه های ترکیه از علاقه باشگاه ریزه سپور به علیرضا بیرانوند خبر دادند.

علیرضا بیرانوند، دروازه اول تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس که عملکرد بسیار خوبی در جام جهانی داشت از تیم های مختلف پیشنهاداتی دریافت کرده است. رسانه های ترکیه از علاقه باشگاه ریزه اسپور به بیرانوند خبر داده بودند و حالا یک از وبسایت های ترکیه خبر از توافق دو طرف داده است.

وبسایت gunebakis، در این باره نوشت:

باشگاه ریزه اسپور ترکیه که از درخواست های ریز ودرشت دروازه بان سوئدی خسته شده می خواهد بیرانوند دروازه بان پرسپولیس ایران را جذب کند. این تیم سبز و آبی پوش درخواست رسمی خود را به باشگاه ایرانی ارسال کرده است.

آنها می خواستند هوف، دروازه بان گنچلر بیرلیعی را جذب کنند ولی به خاطر اختلافاتی که بین دوطرف ایجاد شده چایکور ریزه سپور به دنبال یک دروازه بان دیگر است. ایران در جام جهانی ۲۰۱۸روسیه با پرتغال همگروهی بود و بیرانوند پنالتی رونالدو را مهار کرد.

ریزه گوکان آک کان را در اختیار دارد ولی می خواهد یک دروازه بان باکیفیت دیگر جذب کند. به نظر می رسد توقعات زیاد هوف باعث شده آنها سراغ پلان بی خود بروند.

کمیته نقل و انتقالات ریزه، بیرانوند ۲۵ساله را در روسیه تحت نظرداشت. گفته می شود مذاکره با ایجنت او مثبت بوده است. گفته می شود مذاکره از دستمزد سالانه ۶۰۰هزار یورو آغاز شده و پیشنهاد ریزه ۴۵۰هزار یورو در سال است. این بازیکن با قد ۱.۹۴ بیست و پنج بازی ملی در کارنامه دارد. گویا دو طرف به توافق رسیده اند.

باشگاه ریزه اسپور باشگاهی است که به دلیل اتفاقات پیش آمده و انتقال مهدی طارمی باعث محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات شد. با توجه به اینکه بیرانوند با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و باشگاه پرسپولیس هم دل خوشی از این تیم ندارد باید دید آیا با انتقال دروازه بان خود به این باشگاه موافقت خواهد کرد یا خیر؟

برچسب‌ها: علیرضا بیرانوند پرسپولیس ریز اسپور ترکیه توافق انتقال لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

541 پرسپولیس‌‌‌1397/04/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi