خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,729

خط قرمز وینفرد شفر بر روی نام 5 بازیکن

خط قرمز وینفرد شفر بر روی نام 5 بازیکن
مسئولان باشگاه استقلال در غیاب وینفرد شفر بازیکنان جوان زیادی را به خدمت گرفته‌اند تا این نفرات جزو سهمیه‌های جوانان و امید استقلال در لیگ هجدهم باشند، اما به نظر می‌آید همه این نفرات در لیست خرید شفر نبودند، چرا که این مربی اجازه تمرین به تعدادی از نفرات جدید تیمش نداده است.

به نقل از تسنیم، محمدمهدی طاهری، امید سام‌کن، امیرمحمد زالی، ابولفضل محمدحسنی و شاهین طاهرخانی؛ نفراتی هستند که شفر به آنها دیگر اجازه تمرین با تیم بزرگسالان استقلال را نداده و آنها را در اختیار باشگاهش قرار داده است. با توجه به اینکه این بازیکنان قرارداد پنج ساله با باشگاه استقلال دارند می‌توانند در تیم امید آبی‌پوشان به میدان بروند یا اینکه به صورت قرضی راهی تیم دیگری شوند.

احتمال اینکه شفر در روز‌های آینده تعدادی دیگر از بازیکنان جدید تیمش را از حضور در تمرینات تیم بزرگسالان منع کند وجود دارد.

برچسب‌ها: استقلال شفر نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

23 2

293 بایر‌ لورکوزن1397/04/10

سربلند87: خرمگس ها دارن الکی میگن

11 تیر (20:46)


10 تیر (17:27)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi