خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

دلیل منطقی عصبانیت پرسپولیسی ها از فرشاد

دلیل منطقی عصبانیت پرسپولیسی ها از فرشاد
مدیران باشگاه پرسپولیس به یک دلیل خاص از شماره 10 تیم شان شاکی هستند.

فرشاد احمدزاده بارها این موضوع را عنوان کرده که می خواهد از پرسپولیس برود و حتی با انتشار یک استوری، این موضوع را اعلام کرد که دلیل جدایی اش از جمع سرخپوشان، بحث فحاشی به خانواده اش است اما هنوز تکلیف خود را روشن نکرده و با اینکه نام یک باشگاه لهستانی، یک باشگاه قطری و یک باشگاه ترکیه ای به عنوان مشتریان این بازیکن مطرح شده ولی او هنوز تصمیمش را نهایی نمی کند تا با این کار، استرس هواداران در فصلی که از جذب بازیکن محروم هستند را افزایش بدهد.

اما عصبانیت مدیران باشگاه پرسپولیس از این بازیکن، دلیل دیگری هم دارد. آنها معتقدند قبل از اتمام فصل فرشاد بارها از مسئولان باشگاه درخواست داشت تا شرایطی برای مذاکره مجدد ایجاد کنند. حتی جریمه های این بازیکن نیز بخشیده شد ولی باز هم برای مذاکره، قدمی برنداشت.

او بارها و به صورت تلفنی به مسئولان پرسپولیس وعده داد به زودی راهی دفتر باشگاه می شود و مذاکره خواهد کرد ولی باز هم اتفاقی رخ داد و همه را سر کار گذاشت. به این علت از دست فرشاد شاکی هستند و به نظر می رسد این عصبانیت تا حدی زیادی، درست باشد!

برچسب‌ها: پرسپولیس سرخپوشان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

241 پاس حنایی1397/03/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi