خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

اسکولز: سانچز نمی تواند بدتر از این بازی کند

اسکولز: سانچز نمی تواند بدتر از این بازی کند
پل اسکولز، هافبک پیشین باشگاه منچستریونایتد، با زیر سوال بردن عملکرد الکسیس سانچز در جمع شیاطین سرخ گفته است که عملکرد این بازیکن شیلیایی نمی تواند از آنچه هست، بدتر شود.
به گزارش BT Sport، شکست 1-0 منچستریونایتد در فینال جام حذفی برابر چلسی در حالی رقم خورد که بار دیگر سانچز نتوانست ذره ای از عملکرد درخشانش در آرسنال را در لباس منچستر تکرار کند. همین موجب شد تا اسکولز او را به باد انتقاد بگیرد:
عملکرد او باید بهتر شود. راستش را بخواهید، او نمی تواند نمایش هایی بدتر از این داشته باشد. به نظرم چند بازی بعد در فصل آینده برای او حیاتی هستند. او باید بار دیگر باور طرفداران را جلب کند و این باور را به آن ها بدهد که تیم شان به سیتی نزدیک خواهد شد. آن ها نیازمند بازیکن بزرگی هستند. پل پوگبا به تنهایی تیمش را برنده بازی ها نمی کند. ادن هازارد اما این کار را می کند. الکسیس سانچز هم نمی کند؛ او این را از ژانویه نشان داده است. آن ها فکر می کردند او چنین قابلیتی دارد ولی ما چیز دیگری را شاهد بوده ایم.
اسکولز ضمن تمجید از هازارد، منچستریونایتد را نیازمند دو بازیکن با توانایی های او دانست.
آن ها به دو بازیکن جادویی نیاز دارند. به نظرم آن ها بازیکنان خوبی در اختیار دارند؛ آن ها از حضور هازارد، (کریستیانو) رونالدو و (لیونل) مسی برخوردار نیستند و من می دانم شرایط برای خیلی از تیم ها بدین گونه است اما، (در بازی روز گذشته) تفاوت بین دو تیم به کیفیت هازارد بر می گشت. ما در مسابقه های بزرگ شاهد این مسئله بوده ایم که یونایتد چنین عنصری ندارد.

برچسب‌ها: الکسیس سانچز پل اسکولز منچستر یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

160 یونایتد ابدی1397/02/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi