خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

مالدینی: انتخاب هایم برای آینده محدودند: میلان و ایتالیا

مالدینی: انتخاب هایم برای آینده محدودند: میلان و ایتالیا
اسطوره ایتالیا و میلان گفت انتخاب هایش برای آینده محدود به ایتالیا و میلان است و اینکه نمی تواند برای هم تیمی سابقش جیجی بوفون توصیه ای داشته باشد.

با وجود آنکه بارها اخباری در مورد حضور دوباره پائولو مالدینی در فوتبال منتشر شده اما اسطوره روسونری از زمان بازنشستگی اش، فعالیتی جدی در فوتبال نداشته و این برای هواداران پرشمارش آزاردهنده است. وی در گفتگو با اسکای گفت:

من پیشنهادات چندان زیادی را رد نکرده ام. مساله فقط این است که در انتخابم معیارهای زیادی را بررسی می کنم و مذاکرات آنطوری که باید پیش نرفته است. داستان زندگی من باعث می شود در انتخابم حساس باشم زیرا پدرم در میلان بود و بچه هایم هم عضو میلان هستند. انتخاب های من محدود است: یا میلان، یا ایتالیا. برای چنین چیزی باید اتفاقات زیادی بیفتد و تاکنون چنین چیزی نبوده است.
حتی من کسی نیستم که مجبور باشد تصمیم بگیرد. در حال حاضر کاستاکورتا در هیئت مدیره فدراسیون کار می کند اما نمی دانم او و سایرین چقدر وقت در این پست می مانند و مشکل همین است. من همیشه آماده شنیدن پیشنهادات از میلان و تیم ملی هستم. روبرتو مانچینی برای هدایت تیم ملی مرد مناسبی است اما هنوز نمی توانیم بگوییم فدراسیون در سال های آینده چطور خواهد بود و پروژه آن شفاف نیست.
در حالی که مالدینی پس از خداحافظی از میلان، از فوتبال هم خداحافظی کرد؛ اما هم تیمی او در تیم ملی ایتالیا، بوفون ممکن است پس از یوونتوس در تیم دیگری نیز بازی کند. وی در این مورد گفت:

سخت است برای بوفون توصیه ای داشته باشم زیرا داستان هیچکس به هم شبیه نیست. فقط خودِ جیجی می داند احساسش چیست. افرادی مثل ما عاشق این ورزش هستیم و همین باعث می شود صحبت کردن دشوار شود. برای من زیاد دردناک نبود زیرا هر سال در ماه می در توافق با باشگاه، مربی و هم تیمی ها و بر اساس وضعیت جسمانی ام، تصمیم می گرفتم ادامه دهم یا بازنشسته شوم.
دیگر هم تیمی مالدینی حالا سرمربی میلان است:

فکر می کنم او واقعا خوب کار کرده است. همه انتظار انگیزه و اراده او داشتیم اما همچنین با مهارت های ارتباطاتی و تاکتیکی اش ما را سورپرایز کرد. تجاربی که در سری بی و خارج از ایتالیا کسب کرده بود، در کنار یادگیری از مربیان بزرگی که داشت، به او کمک کرد. من با رینو زمانی که مربی آکادمی میلان شد، صحبت کردم و در مورد پسرم از من سوال پرسید. به او گفتم پسرم را فرا نخواند چون هنوز آماده نیست اما رینو به حرف من گوش نداد.
همچنین الساندرو نستا هدایت پروجا را به عهده گرفته است:

از انتخابش سورپرایز شدم. البته از ماه ها پیش می دانستم با چند باشگاه در سری آ تماس داشته است. او در میامی تجربه کسب کرده و حالا آماده است در لیگ حرفه ای تری کار کند. پس سری بی محیط مناسبی است. فکر می کنم پروژه او در پروجا طولانی خواهد بود و برایش بهترین ها را آرزو می کنم.

برچسب‌ها: پائولو مالدینی آ ث میلان ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

307 Foolad F.c1397/02/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi