خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,210

سه پرسپولیسی در تیم منتخب لیگ قهرمانان

سه پرسپولیسی در تیم منتخب لیگ قهرمانان
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز (پنجشنبه) تیم منتخب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد که در این تیم 4 بازیکن از تیم‌های پرسپولیس و استقلال حضور دارند.

بر این اساس صادق محرمی به عنوان دفاع راست، جلال حسینی به عنوان دفاع وسط و احمد نوراللهی به عنوان هافبک دفاعی از تیم فوتبال پرسپولیس و مامه تیام، مهاجم استقلال در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته‌اند.

د رهمین حال سیواراک دروازه‌بان تیم بوریرام یونایتد تایلند، هونگ جئونگ هو از تیم جونبوک موتورز کره جنوبی به عنوان مدافع میانی و هم‌تیمی او چوی چول سون در سمت راست خط دفاعی، گولارت از تیم شانگهای اس‌آی‌پی‌جی چی، کیم گون هی از سوون بلووینگ کره جنوبی و محمد از الدحیل هر سه در خط میانی و بوندجا از تیم السد قطر در خط حمله تیم منتخب این هفته از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته‌اند.

پیش از این، تیام و نوراللهی در این هفته از رقابت‌ها با کسب بیشترین نمره به ترتیب اولین و دومین بازیکن برتر معرفی شده بودند.

برچسب‌ها: پرسپولیس احمد زاده محرمی استقلال مامه تیام کنفدراسیون فوتبال آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 1

319 яαумσηɗ1397/02/27

27 ارديبهشت (22:35)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi