خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,748

استقلال 3-1 ذوب آهن،تیام به تنهایی برای حذف ذوب آهن کافی بود

استقلال 3-1 ذوب آهن،تیام به تنهایی برای حذف ذوب آهن کافی بود
در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم استقلال در مقابل ذوب آهن صف آرایی کرد که در پایان شاگردان شفر توانستند با برد 3 بر 1 به یک چهارم نهایی صعود کنند.
دیدار استقلال و ذوب آهن در شرایطی آغاز شد که آزادی پر از جمعیت هواداران بود و این حضور لحظاتی از بازی را تحت تأثیر خود قرار داد. استقلال به واسطه نیاز به گل و پیروزی دقایق ابتدایی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود توانست مزد زحمات خود را بگیرد. در دقیقه 10 بازی نفوذ آرمین سهرابیان به محوطه جریمه ذوب آهن با خطای ولسیانی بر روی او همراه بود تا داور عمانی بازی اعلام پنالتی کند. مامه بابا تیام با ایستادن پشت ضربه پنالتی و نواختن ضربه ای آرام در دقیقه 11 قفل دروازه رشید مظاهری را گشود تا استقلال 1 بر 0 پیش بیفتد. پس از این گل ذوبی ها در صدد جبران برآمدند و در دقیقه 15 سانتر میلاد فخرالدینی با ضربه سر ولیسانی همراه بود که توپ پس از برخورد با سر پژمان منتظری به طور خطرناک راهی اوت شد. در دقیقه 19 سانتر بازیکنان ذوب آهن با دفع مهدی رحمتی همراه شد که تبریزی نتوانست از موقعیت عالی ریباند توپ استفاده کند و ضربه او توسط مدافعان مهار شد. در دقیقه 27 یک و دوی فرشید باقری و تیام به خود باقری رسید و شوت او توسط مظاهری دفع شد. در دقیقه 41 حرکت دیدنی تیام در پشت محوطه جریمه ذوب آهن با شوت خارق العاده و اروپایی او همراه بود تا گل دوم استقلال به زیبایی هرچه تمام تر به ثمر برسد. در ادامه تلاش های ذوب آهن نتیجه نداد تا نیمه اول با نتیجه 2 بر 0 به سود استقلال به پایان برسد.

در اوایل نیمه دوم بازی متعادل پیگیری شد و دو تیم راه های نفوذ یکدیگر را بستند و تا اینکه سریال اشتباهات بازیکنان ذوب آهن کلید خورد. در دقیقه 60 با اشتباه اکبر ایمانی، فرشید اسماعیلی صاحب توپ شد و تیام فقط چند سانتی متر کم آورد و نتوانست توپ را وارد دروازه کند. در دقیقه 64 پاس تیام به وریا غفوری با حرکت این بازیکن از سمت راست و پاس دوباره به تیام همراه بود تا مهاجم استقلال با گل سوم خود در این دیدار هت تریک کند. اما شادی استقلالی ها برای چند لحظه بود. یک دقیقه بعد از گل استقلال با شوت سرکش قاسم حدادی فر با برخورد به سر مجید حسینی تغییر مسیر داد و وارد دروازه استقلال شد تا ذوب آهن به بازی برگردد. در دقیقه 83 بازی ارسال خسرو حیدری به تیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت شوت فرشید باقری با سوپرسیو رشید مظاهری همراه بود تا ذوب آهن همچنان امیدوار بماند. در دقیقه 89 ضربه تیام توسط رشید مظاهری دفع شد. در دقیقه 5+90 ربیع عطایا سانتر عالی محمدرضا عباسی را به بالای دروازه زد تا استقلال برنده این دیدار باشد.

برچسب‌ها: استقلال ذوب آهن لیگ قهرمانان آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 3

229 بایر‌ لورکوزن1397/02/25

بایر‌ لورکوزن: خرید خوبی بود.

26 ارديبهشت (15:50)


Barcelona Fc Fc: چند سالی بود بعد فرهاد مجیدی چنین بازیکنی ندیدیم

26 ارديبهشت (10:35)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi