خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

احتمال پیوستن دی ماریا به اتلتیکو مادرید

احتمال پیوستن دی ماریا به اتلتیکو مادرید
این احتمال وجود دارد که دی ماریا به لالیگا برگردد اما این بار برای دیگر تیم شهر مادرید یعنی اتلتیکو بازی کند. گرچه چیزی هنوز جدی نیست.

آنخل دی ماریا، وینگر آرژانتینی پاری سن ژرمن مایل است در تابستان راهی اتلتیکو مادرید شود.
اتلتیکو در نقل و انتقالات تابستانی به دنبال یک بازیکن خلاق در خط میانی می‌رود تا جای خالی گایتان و کاراسکو را پر کند. آنخل دی ماریا با خواسته‌های باشگاه مطابقت دارد و ظاهرا خودش نیز مایل است چنین انتقالی صورت بگیرد. ستاره آرژانتینی پی اس جی که ظاهرا مایل به جدایی از این تیم است، چند بار با سیمئونه تماس گرفته تا از علاقه‌اش به بازی در اتلتی بگوید به نوعی خودش را پیشنهاد بدهد. دی ماریا همواره از بازیکنان مورد علاقه سیمئونه بوده اما در حال حاضر چنین انتقالی بعید به نظر می‌رسد.

دی ماریای 30 ساله که در جام جهانی پیش رو نیز او را خواهیم دید، همواره نامش در حوالی اتلتیکو مادرید به گوش می‌رسد اما هیچ کس در این باشگاه به علاقه اتلتیکو به این بازیکن اعتراف نمی‌کند. دی ماریا در فصلی که گذشت، 45 بار برای پاری سن ژرمن به میدان رفت و 21 گل هم زد. پی اس جی شاید به خاطر قوانین فیر پلی مالی مجبور به فروش دی ماریا شود و احتمالا ال فیدئو آخرین جابجایی بزرگ دوران فوتبالش را تجربه خواهد کرد.

قربانی بزرگ انتقال احتمالی دی ماریا به اتلتیکو مادرید شاید ویتولویی باشد که نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

برچسب‌ها: دی ماریا اتلتیکو مادرید آرژانتین تابستان پیوستن آنخل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

143 پرسپولیس‌‌‌1397/03/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi